Valencia2002 schreef:Ik begrijp je wel, maar vraag mij dan ook af waarom er zoveel hondenbelasting betaald moet worden.
Om bijvoorbeeld hondenwandelroutes en kakafvalbakken te financiëren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Valencia2002 schreef:Ik begrijp je wel, maar vraag mij dan ook af waarom er zoveel hondenbelasting betaald moet worden.
chocobroodje schreef:Hier ook, er ligt nota bene een speelveld hier voor kinderen waar iedereen zijn hond uitlaat, ik zie echt zeer zelden iemand de hondenpoep opruimen ik vind dat zo vreselijk asociaal! Zeker midden in een woonwijk/dorp/centrum. Dat je het in het bos laat liggen ok maar niet midden in een woongebied en al helemaal niet op het voetbalveld
Taj_Mahal schreef:chocobroodje schreef:Hier ook, er ligt nota bene een speelveld hier voor kinderen waar iedereen zijn hond uitlaat, ik zie echt zeer zelden iemand de hondenpoep opruimen ik vind dat zo vreselijk asociaal! Zeker midden in een woonwijk/dorp/centrum. Dat je het in het bos laat liggen ok maar niet midden in een woongebied en al helemaal niet op het voetbalveld
en als je er dan een keer wat van zegt als je het ziet gebeuren krijg je nog een grote bek ook.. Ik ken het, bij mij net zo, iets wat ooit een kinderspeelveldje was is nu een enorme uitlaatstrook.
Taj_Mahal schreef:wij betalen ook veel belasting maar kakken toch ook niet op straat?
zitake schreef:Wat ik niet zo goed snap, omdat je dus belasting betaald kun je het zomaar laten liggen, wordt het dan opgeruimd door de overheid ofzo
AngelofLove schreef:Onze hond doet het praktisch nooit op plekken waar uberhaupt mensen kunnen komen, het is al bijna knap dat hij er zelf kan komen dus meestal ruim ik het ook niet op. Doet hij het een keertje op een plek waar wel de mogelijkheid is dat er iemand komt dan ruim ik het gewoon op, zo moeilijk is dat niet. Wel minpuntje dat er hier weinig afvalbakken staan.
@ Zitake, ik heb hier in België nog nooit afvalbakken met zakautomaatjes gezien....
Taj_Mahal schreef:Valencia2002 schreef:Ik begrijp je wel, maar vraag mij dan ook af waarom er zoveel hondenbelasting betaald moet worden.
wij betalen ook veel belasting maar kakken toch ook niet op straat?
ik erger me wild aan mensen met hond die de stront gewoon links en rechts laten liggen, asociaal gewoon! Ik heb zelf geen hond, maar als ik er een had liep ik er dus wel met plastic zakje achteraan!
hestejente schreef:Taj_Mahal schreef:
en als je er dan een keer wat van zegt als je het ziet gebeuren krijg je nog een grote bek ook.. Ik ken het, bij mij net zo, iets wat ooit een kinderspeelveldje was is nu een enorme uitlaatstrook.
Sorry als ik je een zeur vind maar vraag dan bij je gemeente of ze er een bord willen neerzetten met verboden voor honden... dan kan de politie er aan handhaving gaan doen. Tot die tijd is het weliswaar nog steeds niet okee wat die mensen doen maar kun je zelf ook weinig ondernemen.
Quellian schreef:Mijn honden schijten in het gras of in de bosjes, no way dat ik het opruim.