Ohh killing zeg, dat wachten! Misschien zijn sardientjes erachter echt geen slecht idee ! Even zonder gekheid: heb je de DA al gevraagd of het kwaad kan dat er 4 dg na het verliezen van de slijmprop nog geen kittens zijn?!
Toevallig heb ik vanochtend mijn DA aan de telefoon gehad hier over. Ik gaf wel aan dat ik me nu nog geen zorgen maakte omdaat Koos gewoon eet, drinkt en ontlasting heeft. Ook heeft ze geen zichtbare weeën en perst ze niet. Ze is er zelf eigenlijk gewoon heel relaxed onder. Zij gaf aan dat mocht ik het toch ineens niet vertrouwen, ik altijd even langs kan komen voor een echo. Maar zij gaf ook aan dat niet alle bevallingen het zelfde verlopen. Zo lang Koos goed op me blijft overkomen moest ik het gewoon nog even aankijken. We kijken morgenochtend even verder met wat we gaan doen.
Komt vast goed Ylana! Zo lang ze nog levendig is, goed eet en drinkt is er vast niks aan de hand.. Succes in ieder geval en ik blijf in spanning met je mee lezen en duimen!
Spannend. Zijn Bengale eigenlijk we sociale katten? Mn DA zei letterlijk dit zijn katten die echt personeel hebben. Zelf ben ik van de Ragdolls, beken ik eerlijk.
Gefeliciteerd met de kittens! Hoe gaat het nu met Mama-poes?
MamboBeach
Geplaatst: 08-09-10 09:08
Ylana schreef:
Het is uiteindelijk een keizersnede geworden. 4 kittens, 3 poezen en 1 katertje. Verdere details volgen later.
Ik zat er wel dicht naast hoor! Ik zei 5 en dan 3 poezen en 1 katertje! Is maar 1 kitten minder...
Gefeliciteerd met je kittens! Jammer van de keizersnede...
Ylana
Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-10 09:21
Ik baal ook vreselijk van de keizersnede! Maar om 01.00 is ze begonnen en om 05.00 zat er totaal nog geen schot verder in. Dit terwijl er ron 01.20 wel een vruchtzak uitgekomen was, maar geen kitten. Nu bleek hier later ook geen kitten in gezeten te hebben. Even een foto van het grut
Moeders is nog een beetje beduusd en weet niet zo goed wat ze er nu mee moet. Wel heeft ze er al aan gelikt.