Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ProudOfPride schreef:Wat goed dat je dit doet... De opvangen hebben het vaak al druk genoeg.
Ik ben momenteel een baby boerenzwaluw aan t opvoeden. Was ook met nest en al naar beneden gekukkeld in de stal en werd niet meer gevoerd. Veel succes er mee!
Misschien is het een tip om een kruikje te maken voor hem aangezien hij/zij nog niet zoveel veren heeft?
Pluttersput schreef:Misschien heb je hier wat aan, zijn mijn stadsduiven die ik met de hand heb grootgebrach:
[BB-ITP] Jonge duiven met de hand groot brengen.
Aan de foto te zien denk ik een week oud zoiets inderdaad.
horsiegek schreef:Ja dat flesje is een erg goed idee, je kan ook een kersenpittenzak in de magnetron opwarmen, die blijven wat langer warm
Pluttersput schreef:Hoe is het nu met het wurm? Beste kan je gewoon de lamp aanlaten hoor, en dan maar een doekje eroverheen. Je kan niet hebben dat hij vannacht afkoelt, want op deze leeftijd kunnen ze de temperatuur nog niet goed zelf regelen
BaiNar schreef:Zo'n kersenpittenzak blijft best lang warm!! Denk dat je daar mooi een kuiltje in kan maken!!
Als ie het redt heb je er vast een gezellig maatje aan hoor... Hij zit bij mij in mijn voliere met kippen en konijnen!!