wat me nu weer gebeurt........

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neverhere

Re: wat me nu weer gebeurt........

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 09:18

O god wat een heerlijk beestje!!!
Kan het filmpje helaas niet zien, iets te doen met sony muziekrechten die niet gespeeld mogen worden zonder toestemming. Heel jammer maar de foto's en jouw verhaaltjes brengen een dikke glimlach op m'n gezicht :D

@Cissy, even een vraagje; wordt de stalkat nu gesteriliseerd of is het een gevalletje van om de haverklap zwanger tot in het oneindige?

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-10 09:20

ships, en de film is nog wel zoooo leuk.
stalkat word gewoon weer zwanger hoor :+

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 09:22

mij is verteld dat ze nu geholpen wordt, maar als de dochter vd baas weer een nestje wil komt er gewoon weer een nestje. In de tussentijd gaat poezel wel aan de pil gelukkig.
Dochter is een beetje verwend....

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 09:25

Wat een schatje die Eddie _O-
van mij mag je blijven spammen met foto's hoor O:)

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 09:43

alison_belle schreef:
stalkat word gewoon weer zwanger hoor :+

;(

cissy schreef:
mij is verteld dat ze nu geholpen wordt, maar als de dochter vd baas weer een nestje wil komt er gewoon weer een nestje. In de tussentijd gaat poezel wel aan de pil gelukkig.
Dochter is een beetje verwend....

Pil geven is een groot risico op borstkliertumoren ;(

Mss moet dochterlief eens worden uitgelegd wat voor nare consequenties het heeft om zo eindeloos door te gaan met fokken, zeker ook voor de moederpoes. Heb hier zelf 9 exemplaren die niemand wilde maar ja een nestje is zoooo leuk hè 8)7 :n

Maar goed, dit is ietwat off, excuses daarvoor maar kan het niet helpen dat ik verdrietig wordt van zulke gevallen.

Ondertussen is Ed gewoon geweldig en ben ik heel blij dat hij in elk geval zo goed terecht is gekomen :D

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 09:51

Ook wij zijn gevallen voor een heel leuk zilvergrijs katje..hij is nu ongv.5 weken dus we moeten nog even wachten voordat hij hier de boel kan komen verbouwen.

Heerlijk om je filmpje te zien wat een geweldig dier !

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-10 10:00

tootje71 schreef:
Ook wij zijn gevallen voor een heel leuk zilvergrijs katje..hij is nu ongv.5 weken dus we moeten nog even wachten voordat hij hier de boel kan komen verbouwen.

Heerlijk om je filmpje te zien wat een geweldig dier !

foto???

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 10:05

ga ik vanmiddag maken !

Dan gaan we weer kijken als de moederpoes ze niet verstopt heeft... ;)

Ze komen van een boerderij helaas is de moederpoes nogal schuw dus ik hoop dat we er weer bij mogen afgelopen week ging dat heel goed dus ik heb goede hoop..

En ik was inderdaad van plan een foto te maken dus hopelijk kan ik hem snel showen..

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-10 10:11

leuk, ik ben benieuwd, ze zijn zoooooooo leuk <3
Direct veel in handen houden hoor, anders blijven ze schuw.

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 10:16

ja dat doen we zeker en mijn zoontje kan niet wachten tot hij er is.. vorige week onze poes moeten laten inslapen ..en ik mis het zo een poesebeest om mij heen en al snel kwam dit nestje op mij pad..( ik denk er over twee te nemen maar manlief wil nog niet )
Laatst bijgewerkt door tootje71 op 08-09-10 10:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 10:17

Wat een leuke kitten :j Mooi getekend :j

Wel een beetje een handenbindertje nu dus :D :D

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 10:17

@Ranna, ik weet het maar je moet toch wat... ;(
Dat gesprek heb ik regelmatig met dochterlief, ze kijkt wat katten betreft tegen me op want 'ik heb er verstand van' dus gelukkig neemt ze eea wel van me aan.

Ik heb haar verteld dat MP volstaat met kittens en dat de asiels ze niet meer opnemen en dat zij al genoeg dieren heeft en dat het van poezel zelf echt niet hoeft al die nestjes.... Het is leuk zo'n nestje maar je kunt er maar 8 weken van genieten en dan gaan ze toch weer weg dus om daarom nou al die katjes op de wereld te zetten, het kwam gelukkig aan! Ze was het met me eens, maar dat is nog geen garantie helaas. (ze blijven nu gelukkig al langer dan 6 weken, ze zijn inmiddels 9 weken omdat ik dat gezegd heb dat het beter is dat ze nog blijven)

Maar ze is verwend en als mamma zegt nee, dan loopt ze naar pappa en die zwicht en dan gaan we weer...
Helaas heb ik er niks over te vertellen want het is niet mijn kat. Ik doe mn best om dr te onderwijzen en meer kan ik niet doen. Ik voer mamma poes al RC bij want Aldi brokken zijn goed genoeg voor poezel, die dure brokken zijn maar onzin |(

Eddie heeft nog 2 hele leuke broertjes die nog een goed huis zoeken! En die zijn ook zo leuk.... <3

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-10 10:20

Apple schreef:
Wat een leuke kitten :j Mooi getekend :j

Wel een beetje een handenbindertje nu dus :D :D

juist niet, hij vermaakt zichzelf prima :D
Breekt helemaal in zijn eentje het huis af :+
maar maakt niet echt iets kapot ;)
Ligt nu weer heerlijk te slapen, hij geeft juist net dat beetje extra hier in huis.
Geen dag gaat voorbij of we liggen wel weer in een deuk om wat hij doet.
Zijn brutale karakter siert hem, hij laat zich niet zomaar van de wijs brengen

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-10 10:22

cissy schreef:
@Ranna, ik weet het maar je moet toch wat... ;(
Dat gesprek heb ik regelmatig met dochterlief, ze kijkt wat katten betreft tegen me op want 'ik heb er verstand van' dus gelukkig neemt ze eea wel van me aan.

Ik heb haar verteld dat MP volstaat met kittens en dat de asiels ze niet meer opnemen en dat zij al genoeg dieren heeft en dat het van poezel zelf echt niet hoeft al die nestjes.... Het is leuk zo'n nestje maar je kunt er maar 8 weken van genieten en dan gaan ze toch weer weg dus om daarom nou al die katjes op de wereld te zetten, het kwam gelukkig aan! Ze was het met me eens, maar dat is nog geen garantie helaas. (ze blijven nu gelukkig al langer dan 6 weken, ze zijn inmiddels 9 weken omdat ik dat gezegd heb dat het beter is dat ze nog blijven)

Maar ze is verwend en als mamma zegt nee, dan loopt ze naar pappa en die zwicht en dan gaan we weer...
Helaas heb ik er niks over te vertellen want het is niet mijn kat. Ik doe mn best om dr te onderwijzen en meer kan ik niet doen. Ik voer mamma poes al RC bij want Aldi brokken zijn goed genoeg voor poezel, die dure brokken zijn maar onzin |(

Eddie heeft nog 2 hele leuke broertjes die nog een goed huis zoeken! En die zijn ook zo leuk.... <3

Yep, dochter kijkt een keertje lief en hoppa........maarja.......zo is het mij ook gelukt om Eddie mee naar huis te mogen nemen, manlief weet hoe het werkt :+

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 14:27

Goddank Cissy dat ze naar je opkijkt waar het katten betreft. De boodschap is aangekomen zeg je, nu hopen dat 'ie blijft hangen.
Mss moeten die mensen zelf ieder jaar eens een 3 of 4-ling krijgen, kijken hoe lang dat leuk is. Na een paar jaar geef je die kinderen dan gewoon weg natuurlijk.

Afijn, het is niet mijn bedoeling het topic hier te verkletsen dus ik hou erover op. Blij dat jij daar rondloopt, dat wel :j

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 14:31

Ow wat een leuk kitten :D Vooral die sproetjes :D

Fijn dat ie zo bijgedraaid is :D

Eddie is ook echt een leuke naam O:) Wij hebben een pup die Eddy heet :P Ook zo'n schatje O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 14:32

Hm, doe je imo niet hoor Ranna, vind het heel goed om erover na te denken. Eds klinkt als een kat die zelfs ík leuk zou vinden.

Ed zijn broers zijn die net zo? Na, denk dat het niet mag van lief, bovendien heb ik een kat, maar die komt nooit binnen, want die heeft de pest aan de honden en terrorriseert ze.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-10 14:41

cissy kent de karakters van de katjes goed, je kan haar een pb sturen voor meer info.
Eddie is erg aanhankelijk, volgt heel de dag je voeten en kleutert via je rug ;( naar je armen voor een knuffel <3
Zelfs als hij weer een van de placemats aan het killen is en je aait hem in het heetst van de strijd zal hij zijn nagels niet tegen je gebruiken, bijten doet hij ook niet, hij likt je vingers af en geeft kopjes <3
Binnen is hij goed te houden hoor, hij slaapt lekker op de kussens van de bank :D
Taalt er niet naar om naar buiten te gaan en is heeel netjes zindelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 14:49

Volgens mij ben je stapelverliefd als ik het zo hoor :D

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 15:13

ga ik foto's maken..klik 1 foto de rest lukte niet omdat de batterij leeg was..slim.. maar goed het is een nestje van 3 ,één helemaal grijs en twee met wit maar nu wil mijn zoontje er 1 met wit dus welke het nu word is nog niet zeker..maar goed van de week ga ik met volle batterij weer foto's maken !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 15:18

Ja, maak mooie foto's en plaats ze :D

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 17:23

Nou dit is poezel 1 de hele grijze ik hoop van de week mooiere foto's te kunnen maken ..

Afbeelding

Het liefst neem ik ze alle drie maar de boer waarvan ze zijn wilde er zelf ook twee houden maar ik mag kiezen welke.. :D

Roosje911

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 17:32

geweldig dier (L)

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-10 19:36

gossie....wat een poepie op die foto tootje!!!!!!
Ben heel benieuwd hoe je nieuwe huisgenoot er uit ziet :D

@Yamcha........ja heeeeeeel erg!!! <3 en mijn man ook en mijn dochter ook hahaha.
Ik ben net thuis en zie ik dat schattige koppie tussen de kussens uit steken, twee pootjes er naast uitgerekt naar voren. Ik neem stras een heerlijk warm bad, ik zie nu al voor me hoe hij naast me met me gaat zitten kletsen hahaaha, lekker ding

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 10:44

Hoe is het met Eds AB?
Afbeelding
En een filmpje die ik ook kan bekijken dus zonder muziek eronder als het niet teveel gevraagd is ^)