@Ranna, ik weet het maar je moet toch wat...
Dat gesprek heb ik regelmatig met dochterlief, ze kijkt wat katten betreft tegen me op want 'ik heb er verstand van' dus gelukkig neemt ze eea wel van me aan.
Ik heb haar verteld dat MP volstaat met kittens en dat de asiels ze niet meer opnemen en dat zij al genoeg dieren heeft en dat het van poezel zelf echt niet hoeft al die nestjes.... Het is leuk zo'n nestje maar je kunt er maar 8 weken van genieten en dan gaan ze toch weer weg dus om daarom nou al die katjes op de wereld te zetten, het kwam gelukkig aan! Ze was het met me eens, maar dat is nog geen garantie helaas. (ze blijven nu gelukkig al langer dan 6 weken, ze zijn inmiddels 9 weken omdat ik dat gezegd heb dat het beter is dat ze nog blijven)
Maar ze is verwend en als mamma zegt nee, dan loopt ze naar pappa en die zwicht en dan gaan we weer...
Helaas heb ik er niks over te vertellen want het is niet mijn kat. Ik doe mn best om dr te onderwijzen en meer kan ik niet doen. Ik voer mamma poes al RC bij want Aldi brokken zijn goed genoeg voor poezel, die dure brokken zijn maar onzin

Eddie heeft nog 2 hele leuke broertjes die nog een goed huis zoeken! En die zijn ook zo leuk....