AngelofLove schreef:Tja, die van ons waren al gechipt toen we ze kregen dus daar kon ik niks aan doen he. En zoals ik zei, het zijn binnenkatten die nooit buiten komen dus waarom zou ik die ene dan wel steriliseren....
Ik vind dat buitenkatten sowieso gesteriliseerd en gechipt moeten zijn. Hoeveel dode katten of katten die aangereden zijn en geopereerd moeten worden er hier wel niet langs de weg liggen soms.... Die kosten daarvan moeten gewoon verhaald kunnen worden op de eigenaar vind ik.
Sorry het was niet op jou persoonlijk bedoeld :p Had wel begrepen dat de katten die by u buitenkomen geholpen zijn :p Niks tegen chippen hoor, maar als je moet kiezen tussen de 2 weet ik toch wat ik ga nemen.; Ik heb nu 6 katten, waarvan ik er maar 1 ben gaan halen! 3 zijn aan ons deur gedumpt geweest, uitgemergeld tot en met. 2 andere hebben we gaan halen want ze waren de 'overschot' van die ongewenste nestjes
@Joline_ : En er zijn veeel raskatten die nooit buitenkomen omdat ze soms gewoon gestolen worden ! Tis te zien hoeveel ruimte ze daar binnen hebben voor de kat om zich uit te leven