Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dani_ schreef:Je had je misschien beter moeten laten informeren vóórdat je een konijn aanschafte.
Dani_ schreef:Oké, sorry. Je hebt gelijk: we kunnen de tijd niet terug draaien. Ik hoop gewoon dat TS inziet dat ze het vervelende gedrag van haar konijn zelf in de hand heeft. Ik word een beetje droevig van 'wel weten dat een maatje beter en gezelliger is, maar er niet zo veel zin in hebben'. Tsja, dan moet je geen konijn nemen.
ifever schreef:@ H_Nalanta, een dier wat bij mij in huis komt zal niet zo snel meer vertrekken, als het dus niet klikt is de kans groot dat ik het "nieuwe"konijntje ook niet terug gaat... ze zullen vast langer de tijd nodig hebben om zich thuis te gaan voelen...
Dani_ schreef:Oké, sorry. Je hebt gelijk: we kunnen de tijd niet terug draaien. Ik hoop gewoon dat TS inziet dat ze het vervelende gedrag van haar konijn zelf in de hand heeft. Ik word een beetje droevig van 'wel weten dat een maatje beter en gezelliger is, maar er niet zo veel zin in hebben'. Tsja, dan moet je geen konijn nemen.