Ik zit altijd op mijn handen in dergelijke topics

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laika schreef:Quellian, herhaling is de beste reclameMisschien dat het kwartje toch ooit een keer valt.
Citaat:Hallo ik ben Zoey en ben druk op zoek naar een kater die mij wil dekken.
Ik ben al een half jaar klaar om mamma te worden, maar ik durf echt niet naar buiten.
Daarom heb ik mijn baasje lief aangekeken om een contact advertentie voor mij te plaatsen.
Lieve katers uit mijn omgeving ik wil echt dol graag een nestje!!!!
Mijn lichaam is er echt helemaal klaar voor. Na een week niet krols te zijn geweest begint het alweer en inmiddels maak ik mijn baasjes helemaal gek. Astublieft welke kater is zo lief en wil mij dit gunnen???
(Lieve mensen heeft u thuis een kater, maakt niet uit wat voor een soort en u gunt mijn Zoey ook een nestje, bel dan snel en dan geven we ze een date!!!)
Ylana schreef:Zo las ik gisteren een oproepje waar mijn haren van overeind gingen staan...Citaat:Hallo ik ben Zoey en ben druk op zoek naar een kater die mij wil dekken.
Ik ben al een half jaar klaar om mamma te worden, maar ik durf echt niet naar buiten.
Daarom heb ik mijn baasje lief aangekeken om een contact advertentie voor mij te plaatsen.
Lieve katers uit mijn omgeving ik wil echt dol graag een nestje!!!!
Mijn lichaam is er echt helemaal klaar voor. Na een week niet krols te zijn geweest begint het alweer en inmiddels maak ik mijn baasjes helemaal gek. Astublieft welke kater is zo lief en wil mij dit gunnen???
(Lieve mensen heeft u thuis een kater, maakt niet uit wat voor een soort en u gunt mijn Zoey ook een nestje, bel dan snel en dan geven we ze een date!!!)
Chiqa schreef:Ik ben het met je eens Laika, op bokt staan mij momenteel ook weer iets teveel 'oeps nestjes' of topics van poezen die ineens dik worden (Hoe zou dat toch komen) de asiels zitten overvol, keus genoeg!!
(mijn poes gaat volgende maand onder het mes, gedekt of niet)
Renee schreef:Wij hebben onze kat niet gesteriliseerd, maar ze krijgt gewoon de kattenpil (en ja dit bestaat). Dit doen we na een nare ervaring met het steriliseren. We hebben nu één keer een nestje van de kat gehad, hiervan zijn er nog twee over en die blijven gewoon lekker hier
love_western schreef:Ik las ergens dat mensen die kittens gratis van MP halen, de kittens goedkope voer zouden geven en niet laten castreren. Maar hier loopt momenteel een kitten rond van bijna 5 maand. En die gaat over een maand toch echt naar de DAEn hij krijgt ook niet bepaalt goedkoop voer
Ook onze andere 2 katten (waarvan 1 is overleden door aanrijding) komen gratis van MP af en die zijn ook gecastreert.
Ik kan eerlijk gezegt niet wachten totdat kleine Mor is gecastreert. Kan hij zijn energie buiten lekker kwijt. Hij word helemaal gek in huis. Heb nu dus ook voor dat ene maandje nog een tuigje aangeschaft
Lauratje_88 schreef:Renee schreef:Wij hebben onze kat niet gesteriliseerd, maar ze krijgt gewoon de kattenpil (en ja dit bestaat). Dit doen we na een nare ervaring met het steriliseren. We hebben nu één keer een nestje van de kat gehad, hiervan zijn er nog twee over en die blijven gewoon lekker hier
Ik wil nu niet aanvallend over komen maar weet je dat de kattenpil een grotere kans op kanker betekend terwijl een sterilistaie gewoon een keer een ingreep is waar er veel minder kans is dat het verkeerd gaat?
Nu ben je natuurlijk vrij om te kiezen wat je wilt maar veel mensen weten niet dat de kattenpil niet werkt als de kat overgeeft of diarree heeft en dus zo nog altijd aan een nestje kan geraken.
Lauratje_88 schreef:Vraag maar aan de da (de mijne heeft toch altijd gewaarschuwd) en het kan altijd eens mis gaan vooral met de pil maar zoals ik al zei je bent vrij om te kiezen.