Het is van de TS dan niet helemaal nobel om te zeggen dat je een dierenbeul bent als je dieren uit je tuin weert. echter de persoon die dieren uit zijn tuin weert gaat ook op zijn achterste benen staan omdat je aso bent omdat je je kat uberhaupt buiten laat (bijvoorbeeld)
Als iedereen gewoon eens een respectvolle reactie kon neerzetten zouden de topics op BB een stuk vreedzamer verlopen. Nu is het zo.. iedereen haakt in op iedereen en de opmerkingen worden steeds grimmiger.
Ik quote mezelf vanuit een ander topic:
Citaat:Je hoeft niet altijd even lief te zijn om wel respectvol te blijven. Iedereen staat vrij zijn of haar mening te geven. Of dat soms bij mensen hard aan komt.. dat zal, maar dat wil nog niet zeggen dat het niet met goede bedoelingen neergezet is toch?
Ik kan ook wel eens scherp uit de hoek komen, maar probeer altijd mensen gewoon in hun waarde te laten ook al ben ik het niet met ze eens.
mensen verschillen, meningen verschillen.. maar hoe moelijk is het om iedereen gewoon in zijn waarde te kunnen laten?
Sommigen vinden het asociaal dat ik mijn katten buiten laat, mijn mening (en nog van een hoop anderen) is dat katten buiten horen. Echter, als er mensen last hebben van mijn kat en dat wordt aangegeven kan ik er wat aan doen door bijvoorbeeld een gedeelte af te schermen. Als ik een topic open waarin ik mijn doodgereden kat herdenk, krijg ik op mijn bordje dat ik hem dan maar niet buiten had moeten laten en dat het dus mijn eigen schuld is.
Natuurlijk mag je deze mening hebben.. maar dat kan ook anders geformuleerd worden.. en volgens mij is dat het hele eieren eten hier op BB..