Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zerena schreef:Ik vind dat dus echt onzin.. Wat voor een last heb je nou van die katten..
Ik vind het niet normaal om katten maar de hele dag binnen te laten omdat iemand het erg zou vinden dat ze door zijn of haar tuin lopen.
zerena schreef:Ik vind dat dus echt onzin.. Wat voor een last heb je nou van die katten..
Ik vind het niet normaal om katten maar de hele dag binnen te laten omdat iemand het erg zou vinden dat ze door zijn of haar tuin lopen.
zerena schreef:Ik snap jou reactie wel..
Maar op 1 of andere manier zit dat er bij mij ingebakken dat katten gewoon los moeten kunnen lopen..
Dat heb ik al van kleins af aan zo mee gekregen, en wij hebben er nooit last mee gehad..
hetbommeke schreef:Ik snap jouw reactie heel goed, maar die van de buurman ook. Hij kiest er niet voor om andermans katten in zijn tuin te hebben. Heb en zelfde soort situatie meegemaakt, boze buurman etc. Heel vervelend en zat er echt mee in mijn maag. Kreeg toen de tip van een collega om zo'n heel groot waterpistool (supershoker???) te kopen, 5 euro was ik kwijt dacht ik, dat in te pakken en daarmee naar de buurman te gaan.
Uitgelegd dat ik heel erg met de situatie in mijn maag zat, dat mijn katten bang voor water zijn en als hij ze zag lopen dat hij dan op ze mocht "schieten". Buurman heeft 3x moeten schieten en daarna zijn de katten nooit meer teruggekomen. Later hebben we er gezamenlijk nog erg om kunnen lachen ook
Wat zei de politie eigenlijk?
Nona_Kuda schreef:Maar ik zou NOOIT OF TE NIMMER mijn katten binnenlaten voor de buuman/vrouw de koningin of wie ook maar.
Hebben ze er last van, raad ik ze aan een spuit met water/een emmer water te spuiten/deponeren richting/op mijn kat, maar meer ook niet.
Geloof mij als ze dat 2,3 f 4 keer gebeurd zijn ze het wel beu!