En toen had ik een boete !

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 21:13

superwoman schreef:
tja makkelijk....dat protest kost de overheid ook weer geld, dus als je weet dat je toch geen gelijk krijgt is het zonde van het geld.

Daar ben ik het niet mee eens. De overheid heeft de plicht zorgvuldig te zijn. Nou vind ik het beslist niet nodig dat bv inhalige advocaten eindeloos schadeloosstellingen claimen (zoals in sommige extreme situaties in Amerika), maar om daarom maar akkoord te gaan met onzorgvuldigheid, nou nee.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 21:14

Daar helpen poepzakjes niet aan..... de bacterie blijft achter n.l.

Jouw hond heeft dus niets te zoeken op het eigendom van een ander..... simpel.

Net zoals die ruiters die even door je weiland een sprintje trekken omdat je toevallig geen omheinig hebt..... vind het eigenlijk een beetje aso....

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 21:16

Shadow0 schreef:
Daar ben ik het niet mee eens. De overheid heeft de plicht zorgvuldig te zijn. Nou vind ik het beslist niet nodig dat bv inhalige advocaten eindeloos schadeloosstellingen claimen (zoals in sommige extreme situaties in Amerika), maar om daarom maar akkoord te gaan met onzorgvuldigheid, nou nee.

Als je weet dat jij het niet gaat winnen, dan vind ik het zonde.
Tuurlijk moet meneer agent zorgvuldig om gaan met de regels en als dat niet het geval is vind ik bezwaar maken ook logisch. Sommige mensen gaan overal voor in beroep maar zijn gewoon schuldig en dat vind ik dus zonde ;)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 21:18

Inderdaad Superwoman. Er zijn heel wat mensen die misbruik maken van hun rechtsbijstand verzekering. Die zorgen dat de premies zo hoog worden dat Jan met de korte achternaam het niet meer kan betalen en er dus geen gebruik van kan maken....

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 21:27

superwoman schreef:
Tuurlijk moet meneer agent zorgvuldig om gaan met de regels en als dat niet het geval is vind ik bezwaar maken ook logisch. Sommige mensen gaan overal voor in beroep maar zijn gewoon schuldig en dat vind ik dus zonde ;)

Daar had ik het dan ook heel nadrukkelijk niet over!