Yamcha schreef:Dat maakt verder niet uit, maar je kunt van een meisje van die leeftijd niet verwachten dat ze dan al het gevoel voor timing heeft
Maar de ouders hebben blijkbaar de opvoeding hiervan afgedragen aan hun dochter, dus daar hoeven we niet meer al te veel van te verwachten denk ik zo. En dan zitten we met een hond die opvoeding nodig heeft, en een TS die daar wat aan wil veranderen. Hoe de situatie zo gekomen is, doet er eigenlijk niet zo heel erg veel toe, maar dit is het moment dat de TS die timing kan gaan leren.
Citaat:
Maar de taak om de hond op te voeden ligt niet bij haar.
Ik denk dat de verantwoordelijkheid daar niet hoort te liggen. Maar als de ouders tot nu toe niet hebben ingegrepen... Iemand zal het moeten doen.
En waarom ook niet trouwens? 15 jaar is jong maar niet zo jong dat je het niet kunt leren. En dit is een mooi moment om daarmee te beginnen lijkt me. Bovendien wordt niemand daar slechter van. (En daarnaast vraag ik me af waarom er toch zo makkelijk gezegd wordt dat er niks aan te doen is? Daar lost de situatie in elk geval niet van op.)