Muggen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 08:05

frangelica schreef:
dit is al zoveelste topic over muggen maar nog een keer dan :P ...kijk eens op http://www.insectgone.eu
en ja ze werken voor meer vragen geef me maar een pbtje...
en ze werken ja...met rijden doe ik er een om me pols en een om me been....heerlijk anti daas en mug.
als ik die dingen in de nacht niet aan heb steken ze me lek ik woon dan ook fijn aan het water. :P

dit werkt idd heel erg goed :j

Zijn ook te koop bij de xenos, zelfs nog in een paar hippe kleuren haha

Marleen

Re: Muggen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 08:21

Grrrr ik heb een muggenbult onder mijn voet!! Die jeuken (na die van op mijn elleboog... :+ ) het allermeeste..

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 08:26

Ik heb die pestbeesten nog helemaal niet gezien of gehoord dit jaar! *gaat dit wel even afkloppen*
Ik geloof ook dat ze mij niet zo lekker vinden. ;)
Het meest vervelend vind ik altijd het gezoem om je hoofd in het midden van de nacht, waardoor je niet kan slapen. Ik heb overigens wel horren voor de ramen en in voorafgaande jaren gebruikte ik zo'n geur-verspreidertje van Vapona(?); dat hielp erg goed voor mij. Je moet alleen wel tegen dat luchtje kunnen...

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 08:36

Ik woon ook aan het water. Heb er heel lang geen last van gehad, maar de laatste 3 dagen word ik helemaal lek gestoken! Ze kunnen er een heel muggen-weeshuis mee voeden.

Ze zitten ook op de meest absurde plaatsten (wat ook kan aangezien ik in alleen een hemdje slaap). En van de meesten houd ik ook flink last, omdat die net op het randje van bijvoorbeeld je broek, of je schoen zitten, of het randje van je bh... Of op mijn rug, waarmee ik tegen de bureaustoel aan zit. Of op mijn billen waarmee ik op de bureautstoel zit. Dus voorlopig zal ik er nog wel last van houden.

Deet werkt goed, maar heb ik helaas nog niet in huis. Ik ga is kijken naar die link...

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 08:42

Ga naar Suriname ..
Ik wordt normaal altijd lek geprikt en na drie maanden Suriname, met echt heeeel veeel vieze grote muggen, willen de Nederlandse muggen me volgens mij niet meer.
De werkzaamheid op lange duur van deze redemie is nog niet bewezen.

Maar een klamboe is inderdaad ideaal!

Ik zweer zelf niet bij Deet, ja om je nagellak te verwijderen, maar misschien dat de Nederlandse muggen er wel respect voor hebben.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 08:44

aah, nou bij mij werkt deet wel goed. Heb het alleen sinds ik het huis uit ben, niet meer bij de hand. Zal het dus nog steeds moeten kopen. Klamboe heb ik ook,maar nog niet opgehangen. Is beetje ingewikkeld.

Deet is trouwens wel slecht voor je, dus ik zou het zeker niet gebruiken om je nagels mee schoon te maken, lijkt me niet heel erg goed voor je!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 09:17

LZP -> BB

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 10:52

Ik heb gisterenavond ook weer even buiten gezeten, een hele dikke voet! Er zit weer een muggenbult op. Zo vervelend. Die bulten worden bij mij echt enorm, waardoor ik nu dus geen fatsoenlijke schoenen aankan.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 11:11

met dit weer kan je sowieso geen fatsoenlijke schoenen aan ;)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 11:23

iefke schreef:
LZP -> BB

_O-

Sorry hoor ief, maar vanwege mugjes naar BB? :=

Maar goed, ik heb er 4 op mijn bil. >;)

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 12:56

itsmi schreef:
aah, nou bij mij werkt deet wel goed. Heb het alleen sinds ik het huis uit ben, niet meer bij de hand. Zal het dus nog steeds moeten kopen. Klamboe heb ik ook,maar nog niet opgehangen. Is beetje ingewikkeld.

Deet is trouwens wel slecht voor je, dus ik zou het zeker niet gebruiken om je nagels mee schoon te maken, lijkt me niet heel erg goed voor je!

het was bij wijze van, omdat de tropische deed altijd mijn nagellak verwijderde als ik het gewoon aanbracht. ;)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 12:57

Er vliegt er hier nu gewoon één door de woonkamer. En ik mepte mis en nu is ie kwijt. >;)

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 13:00

Bellatrix schreef:
Er vliegt er hier nu gewoon één door de woonkamer. En ik mepte mis en nu is ie kwijt. >;)

Hij zit nu ergens in een hoekje zijn angel/prikgeval te slijpen :j

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 13:01

Vorig jaar zijn me beide armen lek gestoken,nu beginnen ze aan me benen.Mijn armen zijn niet goed meer voor ze denk ik.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 13:03

xNursiex schreef:
Bellatrix schreef:

Hij zit nu ergens in een hoekje zijn angel/prikgeval te slijpen :j

Ik kill hem....*gromt*'

Het geluid dat ze maken....héél irritant.

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 13:04

Ik ben allergisch voor muggen ipv een gewoon bultje heb ik altijd zo een grote harde plaat (soms zelfs tot 20cm groot) onder mijn vel zitten helemaal rood en jeuken natuurlijk. Als ik op mijn hand of voet word geprikt dan zwelt heel mijn hand of voet op en de jeuk maakt mij zot.
Vriend heeft dus nooit muggenbeten alleen ik.
Niemand heeft last van muggen als ik in de buurt ben ze komen altijd op mij zitten.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:07

xNursiex schreef:
itsmi schreef:

het was bij wijze van, omdat de tropische deed altijd mijn nagellak verwijderde als ik het gewoon aanbracht. ;)

Aaah, grapjes komen niet goed over via internet bij mij ;) maar ik snap 'm ;)

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 14:07

Bellatrix schreef:
Maar goed, ik heb er 4 op mijn bil. >;)

Vervelend hè. Vooral omdat ze blijven jeuken, vanwege de wrijving en warmte als je zit ;)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 16:57

Lidocaïne is een fijne jeukstiller :Y)

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 17:00

ik heb zon stekkertje van het kruidvat.
staat naast mn bed piept echt heeeeeeel zacht. hoor het echt amper. thuis nogg niet gestoken. op stal al helemaal lekgestoken

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 19:53

Letizia schreef:

maar dat verdoofd ook.. Kan je denk ik niet zomaar krijgen.. bij mij in vph hebben ze het wel liggen.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 19:57

Ik heb nu al 3 bulten, ben er allergisch voor. brrrrr heb er last van.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 20:37

itsmi schreef:
Letizia schreef:

maar dat verdoofd ook.. Kan je denk ik niet zomaar krijgen.. bij mij in vph hebben ze het wel liggen.

Ja hoor, kan je zo bij de apotheek halen :j

(als aambeienzalf :P )