Chiqa schreef:Zijn daar geen medicijnen voor?
reactine werkt tegen allergische reacties gewoon verkrijgbaar bij de kruidvat werkt dat niet heeft de huisarts ook nog wat dat zijn blauwe pillen maar hoe ze heten weet ik niet meer.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
chipieke schreef:Ben trouwens allergisch aan de huidschilfers, en allergisch aan katten, paarden, gras, insectenbeten, bomen, pollen, huisstofmijt, vogels, bloemen, bepaalde schimmels, hooi en stro en tomaten.

Moontje1991 schreef:Chiqa schreef:Zijn daar geen medicijnen voor?
reactine werkt tegen allergische reacties gewoon verkrijgbaar bij de kruidvat werkt dat niet heeft de huisarts ook nog wat dat zijn blauwe pillen maar hoe ze heten weet ik niet meer.
Juangi schreef:Moontje1991 schreef:
Aerius pillen, bedoel je. Ik heb ze zelf ook voor mijn hooikoorts, maar het helpt niet. Ik blijf maar niesen als ik buiten ben. Vanmiddag 13x achter elkaar geniest. Dit is verder nog 5 tot 8x voor gekomen...
Misschien een rare vraag, kan je ze ook laten scheren? Hierdoor krijgen ze minder vacht waardoor, hopelijk, jouw allergie minder word? Hoeft niet helemaal kaal, maar een stuk korter kan wel.
franka75 schreef:heb je wel eens aan een parasiet gedacht jaren geleden hadden wij een pers en die had met zn nest een parsiet opgelopen gevolg mn ouders en mn zusje onder de bulten en ik had niks. laat de kat eens nakijken wie weet. al is die test ook wel erg vervelend dat je allergish bent. succes

Citaat:Ik kan momenteel geen extra bloed check up laten uitvoeren omdat ik zoveel medicatie aan het nemen ben momenteel dat mijn bloed een volledig vertekenend beeld geeft.
(allé ja, wijken). Momenteel loopt mijn zwarte kater hele dagen buiten en komt af en toe nog eens de keuken binnen en rara... MINDER LAST VAN ALLERGIE
Niet continu plekjes meer, geen pijnlijke ogen. Maar ik ga niet te snel roepen of het komt straks in alle hevigheid terug... ikke20 schreef:je kan tegenwoordig toch ook speciale therapie volgen. hierbij wordt om de zoveel tijd kleine hoeveelheid van allergiesche stof ingespoten. weet niet of dat een mogelijkheid is.
, ik kan het niet goed uitleggen over dat ras met dat speciaal haar... chipieke schreef:super, dan ga ik daar eens voor kijken! Ik woon al een geluk in een gigantische kattenliefhebbende wijk(allé ja, wijken). Momenteel loopt mijn zwarte kater hele dagen buiten en komt af en toe nog eens de keuken binnen en rara... MINDER LAST VAN ALLERGIE
Niet continu plekjes meer, geen pijnlijke ogen. Maar ik ga niet te snel roepen of het komt straks in alle hevigheid terug...