Wat fijn! Ik had eerst ook niet door dat het een oud topic was haha maar super dat hij na zo lange tijd terug is, ben benieuwd of hij jou en de andere kant herkent.
Top dat ie weer terug is! Wij hebben onze kat destijds na een half jaar weer terug gevonden, ook niet zo ver bij ons vandaan. Hij had zich al die tijd opgehouden bij een restaurant in de buurt, de slimmerik. Een beetje de mensen op het terras vermaken hihi.
Hij kreeg waarschijnlijk eten op de hoek bij het bejaardehuis. Zij hebben de dierenambulance gebeld. Hij ziet er prima uit, ik heb hem laten enten, ontwormen en onvlooien. Hij is gister naar mijn ouders gegaan. Die hebben een boerderij. Hij is enorm verwilderd, ik kan het hem niet aandoen weer bij mij huiskat te spelen. (bovendien was er al een vervanger..) Maar ik ben wel blij dat hij voor de echte winter lekker warm binnen kan zitten. Dat vond ik vorig jaar zo zielig!
Wat goed TS dat de kat gevonden is. Ik ben hier ook aan het wachten totdat die van mij terugkeert. Hij is inmiddels 4,5 week weg Jouw bericht geeft de mens moed.