Carnibest is wel goed voer hoor, stukken beter dan tom poes
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Nikki__ schreef:Waarom geef je hem niet gewoon frettenvoer, ipv kattenvoer?
Kijrg niet echt het idee dat je je heel goed in de fret hebt verdiept voordat je hieraan bent beognnen.. Je hebt er waarschijnlijk ook maar 1?

Marjan1984 schreef:Een fret was ooit een bunzing en bunzingen leven solitair.
Fretten kunnen prima alleen.
Mensen willen allemaal maar grote groepen fretten bij elkaar waardoor ze hardstikke veel stress krijgen en ziektes ontwikkelen zoals HB.
silvana84 schreef:Ik wil niet nog meer stoken maar wil toch wat zeggen.
Jullie zeggen een fret kan prima alleen zijn zolang hij maar genoeg aandacht krijgt, maar reken eens precies uit hoeveel uur je thuis bent en hem aandacht geeft en hoeveel uur je er niet bent, en kijk dan ook naar de toekomst, wat als je later full time gaat werken. Krijgt de fret dan nog genoeg aandacht?
Fretten zijn heel leuke dieren, heb ze ook gehad echt super grappig kunnen ze zijn. Alleen dat bijten of happen moet je goed corrigeren. Wij hadden ook 1 fruns en deze was ook in het begin heel lief alleen wel happig later werd het een draak die iedereen aan viel.
Veel plezier met je frummel, en denk goed na over een eventueel maatje(misschien 1 uit de fretten opvang, heeft die ook een mooi leven) voor de toekomst.

silvana84 schreef:Ik wil niet nog meer stoken maar wil toch wat zeggen.
Jullie zeggen een fret kan prima alleen zijn zolang hij maar genoeg aandacht krijgt, maar reken eens precies uit hoeveel uur je thuis bent en hem aandacht geeft en hoeveel uur je er niet bent, en kijk dan ook naar de toekomst, wat als je later full time gaat werken. Krijgt de fret dan nog genoeg aandacht?
Fretten zijn heel leuke dieren, heb ze ook gehad echt super grappig kunnen ze zijn. Alleen dat bijten of happen moet je goed corrigeren. Wij hadden ook 1 fruns en deze was ook in het begin heel lief alleen wel happig later werd het een draak die iedereen aan viel.
Veel plezier met je frummel, en denk goed na over een eventueel maatje(misschien 1 uit de fretten opvang, heeft die ook een mooi leven) voor de toekomst.
Ik heb expres nu eem fret genomen, nu ga ik nog naar school en loop postbode. Zo besteed ik voldoende aandacht aan haar. 
, kost wat meer tijd kwa opvoeding etc maar je beestje heeft er zoveel profijt van
fretjes samen zijn gewoon echt geniaal .
Dan stinken die zo heftig.
Juangi schreef:silvana84 schreef:Ik wil niet nog meer stoken maar wil toch wat zeggen.
Ik ben gemiddeld 5 uur op een dag niet thuis. Als ik wakker/thuis ben haal ik haar gelijk uit het hok en gaat ze terug als ik ga slapen of even weg ga... Ze slaapt vaak bij mij of op een kleedje in mijn kamer. Anders is ze aan het spelen... Ik denk niet dat dit voor mij dus opgaat, aangezien ze er 5uur of langer eruit isIk heb expres nu eem fret genomen, nu ga ik nog naar school en loop postbode. Zo besteed ik voldoende aandacht aan haar.

Ben wel heel benieuwd hoe die over een paar weekjes eruit ziet.
misschien eerst maar eens kijken of ik ze in het echie nog net zo leuk vind.