En inderdaad, omdat er geen papiertje bij zit is het OFFICIEEL geen Chihuahua! Moet je me niet kwalijk nemen

Snap niet waarom je me zo aanvalt, je bent 39 dus volwassen genoeg om een paar keer na te denken lijkt me!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cerescity schreef:omdat er geen papiertje bij zit betekend dit niet dat het geen chihuahuas zijn..............
Brainless schreef:TS
Je hebt 5 (of 4 of 3 en een maltezer) chihuahua's lopen waarvan sowieso 1 (reu) met een gedragsprobleem (waarvan jij ook zegt dit ras maar 1 baas tolereert).
Laatst zocht je er 1 voor je dochter, wilde er nog 1 verkopen (maar niet gratis. Maar nu wil je ze wel gratis weggeven??), doet ze kleertjes aan (niet helemaal relevant...), weet weinig van het karakter van het ras....
Ga een keer bij een fokker kijken, zij zijn trots op hun honden (en pups) en de meeste willen graag hierover alles vertellen.
cerescity schreef:de verzorging is voor de vrienden die ik heb geen enkel probleem
het is de aanschaf in 1 keer en waarom zou ik ze geen hondje tegen entings kosten mogen geven ?
moet ik er dan ook geld uit slaan net als de rest
nee zo ga ik niet met mijn vrienden om mischien raar dan is dat maar zo
zonnebloem18 schreef:Hou je er rekening mee dat veel Chi's niet op een normale manier kunnen vallen en heel veel dus een keizersnee nodig hebben.
Heb je al eens nagevraagd hoe duur die zijn buiten openingstijden dan zit je al gauw tegen de 400 euro.
Geef ze dan nog maar eens weg tegen inentingskosten.
cerescity schreef:zonnebloem18 schreef:Hou je er rekening mee dat veel Chi's niet op een normale manier kunnen vallen en heel veel dus een keizersnee nodig hebben.
Heb je al eens nagevraagd hoe duur die zijn buiten openingstijden dan zit je al gauw tegen de 400 euro.
Geef ze dan nog maar eens weg tegen inentingskosten.
niet alles draait om geld
en ik heb niet eens de gedachten gehad om haar normaal te laten bevallen
het zou zowiezo een keizersnee worden
ze is mijn alles
en als het meer dan 1 pup is dan gaat de rest tegen inentingskosten
ik heb een havanezer en werd blind op zn zesde jaar
zwarte staar
en ik heb er voor paar 1000 gulden in die tijd nieuwe lenzen in laten zetten
iedereen verklaarde me voor gek
maar als je van je dieren houd denk je niet aan geld
ik in ieder geval niet
en nee ook mijn havanezer heeft geen papieren
zelfs mijn paard paint x appaloosa heeft niks
en ik hou van al mijn beesten even veel
cerescity schreef:uh ik heb geen malthezer ??????????
Chiqa schreef:cerescity schreef:uh ik heb geen malthezer ??????????
Heb jou ook vaker over je malthezer gehoord hoor is die dan plots weg?
Kan me ook nog vaag herinneren dat je daar een (kruizing) nest van had van de winter en toen nog wel een flink bedrag voor vroeg. Of vergis ik mij nu??? Dan neem ik mijn woorden terug.
De reacties hier zijn mss niet wat je verwacht had ik hoop dat je dr wel iets mee doet!
MiSz_SaNdY schreef:mensen die er geen verstand van hebben maken zulke rassen kapot door maar lekker thuis aan te fokken en te doen zonder er verstand van te hebben hier nog een link naar een topic waaruit blijkt dat je er geen verstand van hebt [BB] is vast zitten altijd drachtig ?
Citaat:ik heb 3 chihuahuas
en ze hebben alle 3 kleertjes
truitjes t shirtjes jasjes enzz
die ze ook echt nodig hebben
ze rillen buiten van de kou
wilde met de sneeuw ook niet lopen
ze klapperde van de kou
die hondjes moeten gewoon een jasje aan het is echt te koud
heb verder ook nog een malthezer en die heeft ook truitjes en een regenjas
hij heeft problemen met zijn longen mag absoluut niet nat worden
dus om dit soort redenen vind ik kleertjes toegestaan
maar nagellak en oorbellen gaat natuurlijk te ver
Chiqa schreef:cerescity schreef:uh ik heb geen malthezer ??????????
Heb jou ook vaker over je malthezer gehoord hoor is die dan plots weg?
Kan me ook nog vaag herinneren dat je daar een (kruizing) nest van had van de winter en toen nog wel een flink bedrag voor vroeg. Of vergis ik mij nu??? Dan neem ik mijn woorden terug.
De reacties hier zijn mss niet wat je verwacht had ik hoop dat je dr wel iets mee doet!
Invisible schreef:Ik zeg ook niet doen. Blijkbaar heb je er geen verstand van, en gaat je met een bange teef dekken.
Heb al vaker advertenties gezien waarin je bange dieren wegdoet(chenda) voor de hoofdprijs. ( en nu wil je ze weggeven?) En als er dan gereageerd wordt op de manier wanneer je het er niet mee eens bent, mag het topic gesloten worden.
Denk aan je diertjes en niet aan jezelf, je doet je chihuahua er geen plezier ermee.
En vooral niet dekken met stamloze honden, er zijn er al meer dan genoeg