Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarvanTom schreef:Een soort lapjespoes dus. Hmmm....
Wat mij ooit eens is gezegd door een DA is dat hoe meer wit in een lapjeskat, hoe eigenaardiger het karakter.
Zelf heb ik er 1 met iets meer kleur, maar die was vroeger als kitten ook niet echt te liefste te noemen.
Wij hadden nog de mogelijkheid haar even terug te plaatsen in het nest en hebben een broertje meegenomen waarmee ze het beste omging.
Ik weet niet of dit misschien nog een optie is?
Fargo's idee is inderdaad wel de beste: tijd geven en aan jouw katten laten wennen in een rustige kamer.
Vast heeft ze in haar korte leventje al zoveel indrukken opgedaan dat ze er niet mee om kan gaan.
Jouw katten weten wel hoe alles werkt, dus dat zal ze op zeker af gaan kijken.
Enneh, waar blijft de foto van je witte vlekkenmonster?![]()
Misschien dat je een 'actiefoto' kan laten zien? Dan krijgen we beetje een beeld hoe ze doet.
heeft niks met kleur maar met karakter te maken. En het zijn katten, die zijn nou eenmaal wat apart.
. Ook aangeboren dus.
Heb je al foto's?

mischien filmpje ??
(we worden wel veeleisend
)
Ze is duidelijk onzeker en bang en ik blijf dus bij mijn eerste post. Lekker met rust laten en haar haar gang laten gaan. Ze zal zelf uit moeten zoeken wat wel en niet leuk is en uiteindelijk zal haar nieuwsgierigheid van haar winnen en zal ze steeds meer toenadering zoeken en steeds een stapje verder gaan met wat ze wel en niet toelaat. Denk dat het helemaal goed gaat komen hoor.
Die heeft sowieso niets met katten dus die andere 2 was ie ook niet erg blij mee..