Sando schreef:idd, niet persé zijn katten die weg moeten.
Ik plaats dit topic, omdat ik een keuze zal moeten maken omdat de 3 heren niet samen gaan.
Mijn kat is vriendjes met de hond. Geloof het of niet, maar achter elkaar aan rennen, over de grond rollen en stoeien.
Alle drie de katten zijn zeer aanhankelijk.
Oke, stel dat ik het vechten maar accepteer en voor langere tijd aanzie... Wat te doen tegen het sproeien en pissen... want dat doen ze dus ook. Soms mogen de 2 broertjes door het huis lopen als die andere buiten is. Pissen en sproeien als gevolg. En daarop natuurlijk weer mijn kat die ruikt dat zij door het huis hebben gelopen.... aaarrgghh ! Iemand daar een oplossing voor ?
Goed schoonmaken

Ik zou ze toch eerst de boel laten uitvechten als ik jou was. Zo geef je hun de meest eerlijke kans. Zou het heel oneerlijk vinden als je ze wegdeed terwijl je niet eens hebt geprobeerd om ze aan elkaar te laten wennen.
Jammer dan dat het voor jou een tijdje wat minder leuk is omdat je katten knokken, maar imo ben je verplicht het aan te zien, de boel op te ruimen omdat het jouw keuze is geweest huisdieren te nemen.
Succes ermee iig!
nu komt het op mij over als...Huisje boompje beestje, oei er staat een meubelstuk in de weg, weg dr mee. Sorrie dat ik het zo cru vertel, maar zou lieve rzien dat je het een kans geeft. Zoveel katers is niet voor de regel ellende, mijn buurvrouw heeft er er 8 bijelkaar in een kleine bovenwoning, gaat prima.
), hond, en de twee broertjes om de beurt in de bench en de anderen gefaseerd erbij.