Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

en die hebben net een hondje. Beest maakt herrie, baas maakt herrie haha. Daarnaast wonen onze nieuwgierige (maar wel aardige
) buren, en de buren aan de andere kant zijn ook nieuwsgierig. Hebben ze een keer voor ons huis over ons staan roddelen, terwijl wij boven waren met het raam open!
Sleeper schreef:Het kan gewoon door het voer. Maar 2x per dag komen is best veel om aan iemand te vragen. En mijn buren zijn geen mensen die ik in mn huis wil hebben (allemaal erg nieuwsgierig)

) daantjuhhh schreef:Er zijn heel veel mensen die zeggen ik neem mijn hond mee op vakantie..
Maar wat als er wat gebeurt en je moet hele dagen/nachten bij het ziekenhuis zijn?
Je hond kan dan echt niet mee....
Wat doe je dan?
daantjuhhh schreef:Er zijn heel veel mensen die zeggen ik neem mijn hond mee op vakantie..
Maar wat als er wat gebeurt en je moet hele dagen/nachten bij het ziekenhuis zijn?
Je hond kan dan echt niet mee....
Wat doe je dan?
, die hebben er ook voor gezorgd toen ik bij mijn eerste zwangerschap in het zh lag en mijn man onderweg was met de vrachtwagen
Nikka schreef:Ik ga niet, 6 paarden en 4 honden is een beetje lastig om een oppas voor te vinden.