ik heb dr zelf ook 10 zitten
als je eenmaal begint,, kom je er niet meer vanaf haha. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

als je eenmaal begint,, kom je er niet meer vanaf haha.
Ik heb helaas nog maar 1 vrouwtje over. Heb in 1 jaar 3 ratten verloren. Dus ja nu is Desperaux alleen. Is niet goed, dat weet ik, maar heb echt even geen zin meer in nieuwe beestjes. De laatste hebben we speciaal een 1 jarige erbij genomen omdat Despi ook 1 jaar is, maar die is overleden aan luchtweginfectie. vorige minimuisje had een tumor, ik had haar gered uit een nest toen ze 2 weken was en ze is 3 geworden. De daarvoor is gegrepen door de kat
En dat binnen 1 jaar. ook mijn konijn lag ineens dood in zijn hok, nummer 4in 1 jaar. nee ik heb het niet echt getroffen met dieren :S
) en ik bedoel de vraag dus echt als nieuwsgierigheid, niet van: ik-wil-een-discussie-beginnen.

Hannanas schreef:Wauw, mooie foto's!
Altijd zo moeilijk om goede foto's te maken!
De naakte is schattig van lelijkheid! (Het is dat ik weet hoe lekker baby-huidje ala perzikachtig ze aanvoelen)
Heeft ze altijd al ongelijke ogen gehad? Zo niet, is iets om in de gaten te houden!
Bedankt allemaal!

Ik houd het zeker in de gaten en de DA heeft haar maandag nog bekeken.
Melsh schreef:zwenneke schreef:
Haha, ik had alleen de OP gelezen, maar deze foto is echt hilarisch... Op deze foto doet ze me denken aan een jongen die ik ken, die kijkt ook altijd zo intelligent
Hoewel de een na laatste foto van haar in de OP toch echt geweldig is.