wk gekte en bange honden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 18:30

Shadow0 schreef:
En mijn antwoord zou zijn dat je moet proberen het lijden van de dieren te verlichten. Die toeters krijg je niet weg, dus is het aan jou om je honden te leren dat dit niet iets is om bang voor te zijn.

en wat adviseer jij mij dan?

dacht je dat ik het niet geprobeerd had?

Vayo

Re: wk gekte en bange honden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:19

Hmmm persoonlijk zou ik er niet zo'n big deal van maken. Hoeveel uur op een dag zijn ze daadwerkelijk aan één stuk aan het toeteren? Is het erg veel, dan zou ik er eens naar toe lopen en vragen of ze het zachter kunnen doen. Of als jij met je hond door de flat rondloopt kun je vragen of ze even stoppen.
Verder dan maar je balkondeur dicht doen als dat veel scheelt in geluidsoverlast.

Het lijden van de honden zal wel mee vallen. Negeer het zo veel mogelijk misschien wennen ze er dan wel aan.

Ach en het WK is maar tijdelijk, dus straks ben je er weer vanaf voor 2 jaar tot het EK weer begint ;)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 19:35

Delphi schreef:
Hmmm persoonlijk zou ik er niet zo'n big deal van maken. Hoeveel uur op een dag zijn ze daadwerkelijk aan één stuk aan het toeteren? Is het erg veel, dan zou ik er eens naar toe lopen en vragen of ze het zachter kunnen doen. Of als jij met je hond door de flat rondloopt kun je vragen of ze even stoppen.
Verder dan maar je balkondeur dicht doen als dat veel scheelt in geluidsoverlast.

Het lijden van de honden zal wel mee vallen. Negeer het zo veel mogelijk misschien wennen ze er dan wel aan.

Ach en het WK is maar tijdelijk, dus straks ben je er weer vanaf voor 2 jaar tot het EK weer begint ;)

het lijden valt wel mee? :?

rillen en hijgen en zwaar gestrest niet meer eten.....en dat al praktisch de hele week....
nogmaals aanbellen, dan moet ik eerst aan de voorkant elke dag gaan uitzoeken wie het is (welke verdieping enz)
en dan gaan aanbellen en dan gaan vragen
en de volgende dag is het weer een andere....soms wel meerdere die tegen elkaar staan de toeteren (nou nou wat lollig)
en het gaat niet alleen om het rondlopen met mn hond
het is dat mijn honden en ik niet eens meer het balkon op kunnen omdat ik vanwege de herrie met een dichte deur moet zitten :\

(moet wel zeggen , het is nu al een uur stil whoehoei!)

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:25

Ohjaa ik meld me ook even hierzo.

Ik heb een golden retriever reu van inmiddels al 7 jaar.
Hij is echt onwijs bang voor die toeters/hoorns en ook voor vuurwerk...

dus ook ik kan m'n lol op tijdens de wk periode :+

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:42

"leren met herrie om te gaan"
wel erg makkelijk gezegd.
Onze hond is ook erg bang, dit krijg je er niet zomaar uit.. Soms is het gewoon het aard van het beestje. Negeren? Prima, dat heeft geresulteerd in gesloopte gordijnen. Hij is gewoon écht bang.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 19:08

Die toeters zijn zo gruwelijk irritant.. :=
Wat een pokkeherrie maken die zeg. Echt sneu dat jullie honden er bang van worden, mijne is wel bang voor vuurwerk, maar heb nog niet gemerkt dat ze hier last van heeft.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 21:59

mijn achterburen ook, twee kleine kinderen, de ene dag die toeter, de andere dag dat ole ole ole gedoe. Gelukkig begint iedereen het hier beu te worden en hoor ik af en toe wat gescheld over de schutting gaan en dan is het weer stil.
Vind het WK hartstikke leuk, maar houd het lekker bij vlaggetjes en andere rommel en geen herriedingen, tenzij er een wedstrijd bezig is en dan met mate.