Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

). wij hebben een hectare bos om het huis heen, ik kan me 1 jaar herinneren waar alles wit en ingesponnen was, toen durfde ik het bos niet in
zez itten vaak niet zozeer om de bast, maar tussen de uiteinden van de takjes... je hebt er geen centimeter langs, maar ze lijken heel erg op die kleintjes van ons. dan is het idd de stippelmot en zijn ze ongevaarlijk... 
Lous schreef:Het IS de spinmotrups. Eikenprocessierupsen zijn groter en hebben zoals eerder gezegd haren. En die laatste zijn dus schadelijk, worden ook wel zogenoemde brandharen genoemd om die reden.
Worden straks witte nachtvlinders.
Bomen bij mijn ouders in het bos zitten ook al goed vol.

Lous schreef:Het IS de spinmotrups. Eikenprocessierupsen zijn groter en hebben zoals eerder gezegd haren. En die laatste zijn dus schadelijk, worden ook wel zogenoemde brandharen genoemd om die reden.
Worden straks witte nachtvlinders.
Bomen bij mijn ouders in het bos zitten ook al goed vol.

Ariebombarie schreef:Sokje_6 schreef:IEEEEKK, wat engIk haat alles wat kruipt, loopt, kriebelt en klein is
weet je dat dat best veel is, en mijn poezel je dat neit in dank afneemt...
gossiemijne! *mompelt in zichzelf, Arie blij ONtopic!
skjoesmie!!!
Ik bedoelde alleen alles wat echt wriemelt, allerlei insecten enzo. Geen katten, honden etc, of alles dat groot genoeg is om zonder loep te bekijken