Het gaat helaas helemaal niet goed.. Het is verslechterd. Vannacht bijna niet geslapen, elke keer als hij opstond ging hij janken. Hij kan wel lopen, maar zelfs dat doet hem enorm veel pijn.
Om half 9 gaan we naar de dierenarts, maar heb hier echt een slecht gevoel bij. Hij heeft echt veel meer pijn dan gister.
Helaas is hij bij de dierenarts niet goed te onderzoeken.. Hij hoeft hem maar aan te kijken en hij gaat al piepen, dus ben benieuwd of ze er achter komen waar de pijn zit.
Als ik op zijn rug druk is er niets aan de hand, maar als hij gaat zitten gaat hij janken. Het is echt een zielig hoopje nu...
Hé bah.. ik had wel gehoopt dat het mee zou vallen..
Het is normaal zo'n vrolijk beestje, daar is echt niets van over.. Ik gaf hem net een brokje ( ik houd hem wel nuchter, maar gewoon kijken of hij wilt eten) en die nam hij niet aan.. Als er 1 hond gek op eten is.. is het onze hond wel.
he bah,had toch wel zo'n vermoeden. Hopelijk is het iets kleins wat snel te verhelpen is,misschien zit er iets klem of misschien toch die hernia. Sterkte bij de da,laat hem anders gewoon met een roesje op de foto zetten. mijn hond is als de doods voor de da en word juist agressief ( angstbijter), is zo ook niet te onderzoeken want hij geeft geen kick. In een roesje op foto heb je zo en zo duidelijkheid en misschien kunnen ze je als je zijn klachten vernoemt zo wel zeggen wat hij heeft. Sterkte!
Ben net terug.. We hebben ontstekingsremmers mee gekregen. Als het donderdag nog niet verbeterd is moet ik vrijdag terug komen en gaan ze hem op de foto zetten.
Nou, we zien het wel.. Bij de dierenarts werd hij wel weer iets drukker.. Dus misschien dat hij gewoon door zijn rug gegaan is ofzo en gewoon echt rugpijn heeft maar dat er verder niets ernstigs is.
Nou ik hoop dat dat het ook is en dat ie opknapt door zijn medicijnen. Een hond die bang is bij de DA zal ook absoluut niet laten zien dat hij pijn heeft. Ik duim voor jullie!!
Nou meis ik hoop dat de medicijnen aanslaan en dat hij niks ernstigs heeft!!! Sterkte
ThePast03
Geplaatst: 01-06-10 16:46
Sterkte Nessah
Heb ooit iets soortgelijks gehad bij een hond, was hartverscheurend om te zien. Die knapte van de medicijnen snel op en heeft er later nooit meer last van gehad. Ik duim dat het bij jouw hond net zo mag gaan.
Sterkte Een DA die dienst heeft vind het helemaal niet erg als je om advies belt hoor (op een normaal tijdstip) dus je kunt dan gewoon bellen. Ik hoop dat je hondje snel weer opknapt....
Ik kom net thuis.. En hondje springt tegen me op.. Rent naar de keuken en doet zijn kunstje voor een snoepje... Het lijkt erop dat de medicijnen aanslaan.. Hij is echt een stuk vrolijker!
ThePast03
Geplaatst: 01-06-10 18:45
Wat fijn om te lezen Nessah. Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen.
Ons hondje had ook ongeveer dezelfde klachten, hij piepte af en toe met z'n kunstjes doen of met het spelen en de bank op/af springen. Na een paar daagjes bleek dat het verkalkingen waren tussen de nekwervels. Vooral met koud en wisselvallig weer heeft hij er last van, maar gelukkig kan hij op het moment gewoon alles.