monia schreef:Zitake, als jij ervaring hebt met dit soort wonden wil ik er zeker eens voor naar West-Vlaanderen of Nederland rijden. Ik ben eigenlijk op zoek naar een dierenarts die dit al eerder gezien heeft, maar ik weet niet hoe ik die moet beginnen zoeken zonder te beginnen DA-shoppen. Dan liever enkele ritjes richting zee of Nederland (als het niet te ver over de grens is). Die spray ga ik me trouwens direct aanschaffen. Bedankt.
Ik denk ook niet dat hij diabetes heeft, hoewel hij vanaf ik hem verzorg wel veel drinkt en plast. Zijn urine ruikt ook erg straf. Beweeglijk is hij dan weer wel. Hij loopt meermaals per dag door te tuin te racen tegen mijn andere kat. Bovendien vliegt hij helemaal niet op zijn eten als ik hem dat voorschotel.
saskiab: wow, wat een verhaal. Hoe is je zus aan die wonden gekomen? Hebben de zilvergaasjes dezelfde werkende bestanddelen als zilverspray? Want gaasjes zijn zo moeilijk op hun plaats te houden.
Nikki, jammer dat het niet gebaad heeft bij jouw kat. Die bruinachtige substantie, kan dat op basis van honing geweest zijn? Misschien is het de spray waar zitake het over had.
Ik werk in nederland, in het noorden, maar of het zin heeft om helemaal tot hier te rijden, elke beetje kundig dierenarts kan met een beetje denkwerk een plastie doen, is niet zo moeilijk.
. Als je zeker van je stuk wil zijn, dan moet je even langs Gent, daar kunnen ze zeker verder helpen. Ik kan gerust wat namen doorgeven via pb.