Wij hebben er uiteindelijk ook 2 genomen, er zit een klein jaartje tussen. Wel zijn ze beide gesteriliseerd want het is echt geen pretje om een krolse kat in huis te hebben, dan wordt je gillend gek
Hoe oud is je kat nu? (sorry als ik er overheen gelezen heb ) Het verschilt per type kat inderdaad , zoals gezegd werd. Maar ook in hoelang is de kat gewend alleen te zijn bij jullie? Ik kreeg de 2e er na 3 maanden bij. Een kat uit het asiel nemen is goed, maar meestal niet als deze gekoppeld moet worden. Deze katten hebben vaak een trauma, waardoor ze erg schuw kunnen zijn en daardoor moeilijk met andere katten samen kunnen. Die kun je het beste juist wel alleen houden. Het hangt dus af van de situatie. Fincancieel merk ik bijna niks van 1 kat meer. Ik koop iets meer brokjes. Verzekering hebben we niet, we hebben een spaarpotje voor de dieren. Entingskosten betaal ik dan wel, maar het zijn binnenkatten dus dat hoeft niet ieder jaar volgens de da.
purny
Geplaatst: 29-05-10 22:33
Het ligt inderdaad aan het karakter van de kat. Sommige katten houden van alleen zijn. Mijn kat vind het heerlijk om alleen te zijn en zij vermaakt zich prima in haar eentje