hondenshows, een wereld gaat voor je open...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pollewoppy

Re: hondenshows, een wereld gaat voor je open...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 20:27

Idd. Die arrogantie bij de meeste mensen. Zo jammer...
Veel hondenmensen die met hun honden showen gunnen elkaar het licht in de ogen niet :n Daar heb je helemaal gelijk in, dat is me ook wel opgevallen. De kans op een gezellig praatje is niet zo heel groot, zeker niet als je met je hond als buitenstaander mee doet.

Hoe het daarna op fora's is weet ik niet, maar wat jij schrijft verbaast me dan ook helemaal niet...

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 20:58

Goh... kennelijk ga ik toch naar andere shows.... :D

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 21:01

Die zijn er ook zeker wel ;)
Maar er zij gewoon ook shows waarbij het bij bepaalde rasgroepen niet altijd even gezellig is. (Hangt volgens mij ook wel weer heel erg van het ras af)

Wat ik las over het niet opruimen van poep en plas: Bij alle shows waar ik geweest ben was dit goed geregeld, het was dan ook helemaal geen vieze boel :n

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 21:19

BrankaZ schreef:
Goh... kennelijk ga ik toch naar andere shows.... :D

Haha inderdaad :Y)
Ik vind het ook altijd heel schoon op shows hoor, helemaal geen plas en poep overal, daar hebben ze die uitlaatveldjes voor :j .
Ik vind het bij sommige rassen (de poedel bvb) ook wel ver gaan, met alle haarlak, poeders en sprays. Ik waste mijn hondje een paar dagen van tevoren en haalde voordat ik de ring in moest nog even een borstel er overheen en nog haalde ze altijd U's en vaak ook in de plaatsingen :j .

En tsja, arrogantie, dat heb je bij elke sport wel denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 06:57

Pollewoppy schreef:
Maar er zij gewoon ook shows waarbij het bij bepaalde rasgroepen niet altijd even gezellig is.

Dat zal het zijn denk niet dat je de shows van poedels kan vergelijken met die van amerikaanse bulldoggen :D

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 08:14

Nee, precies! ;) Jij snapt hem!

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 22:07

Ik ben wel eens naar een show voor Sharpeis geweest, aangezien het eerst de bedoeling was dat ik met de mijne ging showen. Vond het wel leuk om te zien maar nu loop ik toch liever met m'n hond in het bos, dus hij heeft nog geen showring gezien.

De sfeer bij die shows is altijd wel oké en soms zelfs gezellig! Maar de honden onderling gaat niet altijd goed (vooral niet als er weinig ruimte is en er veel honden zijn).