Hier een filmpje van haar
Dit was van net, heb haar net even gewassen met water omdat haar achterkant er ook niet echt geweldig meer uitziet en ze enorm stinkt (ligt niet aan de kooi). Iedere keer weer kleine plasjes en ze heeft superkleine keutels
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dit was van net, heb haar net even gewassen met water omdat haar achterkant er ook niet echt geweldig meer uitziet en ze enorm stinkt (ligt niet aan de kooi). Iedere keer weer kleine plasjes en ze heeft superkleine keutels
Zei s nog niet gegaan, ik heb gewoon geen idee. Wil haar niet 'onnodig'laten inslapen, echt een dilemma.. Ze heeft best apart gedrag, ze zit nu in haar mandje naast me en opeens springt ze heel hoog de stoel op (heeft ze nooit gedaan?) ik schrok me dood en kon haar net terug halen. Ook is ze best zwak als je haar opzij duwt bv. ze heeft niet echt weerstand meer.. maar aan de andere kant..

Ik ga bellen voor morgenavond
Relaxed schreef:StillAngel schreef:Bedankt voor je reactie Relaxed! Ja dat kan ook, maar het is niet zomaar een konijntje voor mijZe is echt heel speciaal
Ja wij hebben dat met onze hond en katten (die ook heel speciaal waren voor ons) ook gewoon zo gedaan.. Gat gegraven in de tuin en ze daarin gedaan.. Bij de hond hebben we er een kei op gelegd.
StillAngel schreef:Och iedereen mag zijn suggesties brengen![]()
Heeft iemand hier MSN en wil degene misschien connie op de cam zien zodat diegene kan zien of het echt ernstig is?

Ik vind het wel heel mooi dat ze uiteindelijk zelf heengegaan is, in haar vertrouwde omgeving. Pak haar vanochtend nog maar lekker vast, ookal is ze er al niet meer. Ik vond het in elk geval fijn om zo nog afscheid te kunnen nemen. Nogmaals heel veel sterkte en een aai voor Connie.
StillAngel schreef:Stom dat konijnen niet kunnen praten heZouden jullie haar ook laten inslapen in zo'n geval? Ze eet echt net genoeg om in leven te blijven, en ze was altijd wat lastig met oppakken maar je kan nu echt alles met haar doen dat maakt haar niet veel meer uit. Maar ze geniet nog wel als ze in het zonnetje ligt bv..
Echt bedankt voor de lieve reacties, heb het er best moeilijk mee
StillAngel schreef:Ik doe mijn best voor ConHet stomme is dat je niet weet waar overleden dieren naar toe gaan.. Ja hemel zeggen ze maar straks is het een minder leuke plaats