Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
CM_ schreef:Ipv schrikdraad , kun je ook je hele tuin of een deel ervan laten overkappen, of een kattenren erin plaatsen.
Scheelt je een hoop stress

rainbow8 schreef:Die buurman ziet dus dat het jullie raakt. Hij krijgt daar blijkbaar een kick van. Die brieven negeren, maar wel bewaren voor de wijkagent. Heb je daar al contact mee gehad of heb ik daar overheen gelezen?? Bij het kind dat bij jullie op het erf komt......... Terug sturen of daar een emmer water overheen gooien.
Het is misschien een rare gedachte, maar is er een familie lid van die buurman niet opzoek naar een huis en heeft hij zijn zinnen op jullie huis gezet?? Dit hebben kennissen van mij namelijk ook meegemaakt. Hun halve voortuin is vernield door die familie net zo lang tot ze het opgaven en verhuisden.
Dat er nog 100 katten zitten die het ook doen doet er voor mij niet toe, jouw kat is jouw verantwoordelijkheid. Als dat meubel van hout oid is (en dan bedoel ik echt out, geen ikea hout) mag je er zoveel doekjes overheen halen als je wil.
En zou ook niet de tegenwoordigheid van geest hebben om foto's te maken van dat ding.
Dat vind ik dan ook weer zozo...
loontje schreef:.Laat hem maar eens met een stapeltje foto's of een filmpje komen zodat Sily ook werkelijk kan zien dat het haar kat is en niet toevallig die andere rood/bruine kat.
barkruk schreef:Heb niet alles gelezen dus misschien zeg ik iets wat een ander al gezegd heeft, maarrrrrr.... er bestaan kattenluikjes die reageren op de chip van de kat (en dus alleen voor die kat opengaan). Misschine kan je je buurman voorstellen dat hij zo'n luikje koopt. Kan jouw kat er niet meer in bij hem ....
Sily schreef:Heb ik gedaan Pmarena, maar hoe leg je ouders uit dat je hond op een gegeven moment hun brave borst kindertjes weleens wat zou kunnen doen omdat ze het grensje over gegaan zijn?
De opmerking ach het zijn nog maar kinderen ken ik, maar kom nou niet aan met ach het is maar een diertje, want daar gaat het natuurlijk niet voor op.
Kun je niks mee zulke mensen , heb je alleen maar last van.

Zie ook nu dat je al aangeboden hebt om hem zo'n deurtje te kopen.
Kan je dat niet navragen op de gemeente, wie jullie wijkagent is? Ayasha schreef:Sily: Ik snapZie ook nu dat je al aangeboden hebt om hem zo'n deurtje te kopen.
Als hij daar niet op in gaat moet ie IMO niet zeuren
Kan je dat niet navragen op de gemeente, wie jullie wijkagent is?