Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

'' als je een hap van je biefstuk neemt ? Nou dan. 
Blue9 schreef:@Maxielover.
Nee, zo'n koe vind ik dan ook niet zielig nee maar als ik een reiger zie denk ik ook niet, stom rotbeest die heeft kuikens in zijn buik... Terwijl als ik een koe geslacht zie worden vind ik het ook heel zielig... Dat is wat ik zeg, al je zo'n beeld ziet van zo'n kuikentje vind ik het echt sneu terwijl ik er voorderest nooit aan denk.

SofieHavan schreef:Ik had een eendje met 10 gele donzige kuikentjes...
Alle 10 zijn ze op 3 dagen verslonden door de reiger... Maar da's de natuur zeker?
K vind wel erg jammer!
(mijn topic: [BB-ITP] Yepa's Yellow One heeft zélf babies! )
Natalie1993 schreef:Ik heb van de week précies hetzelfde gezien, maar dan met een baby konijntje. Al gillend te paard doorgereden, gadverdamme wat was dat vies.
Hij kwam ermee aanvliegen, dompte het konijntje onder water om 'm te verdrinken en ging daarna aan de kant zitten. En het konijntje leefde nog en vocht voor zijn leven door zijn lichaam heen er weer te schudden. Ben doorgereden, het was niet aan te zien...
moonfish13 schreef:http://www.youtube.com/watch?v=bpmebCXUqcg
En de reiger verdwijnt weer in de buik van een leeuw in Artis.

TessaVB schreef:Natalie1993 schreef:Ik heb van de week précies hetzelfde gezien, maar dan met een baby konijntje. Al gillend te paard doorgereden, gadverdamme wat was dat vies.
Hij kwam ermee aanvliegen, dompte het konijntje onder water om 'm te verdrinken en ging daarna aan de kant zitten. En het konijntje leefde nog en vocht voor zijn leven door zijn lichaam heen er weer te schudden. Ben doorgereden, het was niet aan te zien...
HAHAHAHAHA ja dat weet ik nog![]()

Nessah schreef:moonfish13 schreef:http://www.youtube.com/watch?v=bpmebCXUqcg
En de reiger verdwijnt weer in de buik van een leeuw in Artis.
Best "stoer" om te zien dat die beesten nog steeds goede jagers zijn zeg.. Ik vind dit wel een "mooi" filmpje.
Verder vind ik er ook niets zieligs aan.. Het is de natuur. Al hoewel toen mijn kat een tijd geleden met een jong konijntje kwam aanslepen, vond ik dat helemaal niet grappig. En heb ik hem afgepakt. Helaas was zijn rug gebroken en heeft mijn vriend hem uit zijn lijden verlost.
WildWings schreef:Moet het dan meteen minder sneu zijn omdat het natuur is? Ik vind het sneu, ONDANKS dat het natuur is.. dat betekent niet meteen dat ik in een hoekje ga zitten huilen, of het oneerlijk vindt, of mijn tere zieltje maar eens moet laten kennismaken met de grote, boze wereld.. pff![]()
Er is ook een schokkend filmpje op internet van een hengst die een veulen uit een kudde dood.. een veulen! Hij pakt het op en gooit het tegen de grond aan.. natuur of niet, het is toch wel schokkend om te zien voor het eerst. Ik vind dit niet per se schokkend, maar ja, ik blijf het toch wel altijd wat sneu vinden om te zien.