Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

__danielle__ schreef:je kunt echt niet met die mensen praten of het beestje daar langer kan blijven? dat jij op jouw kosten het kitten meeneemt naar de dierenarts om het te laten "keuren"? Tja ik zou het genomen hebben, mijn hart breekt bij het zien van zulke dieren en dan wil ik ze een goed leven geven. en ja ik weet dat dat fout is maar gezonde fitte kittens krijgen toch wel een goed thuis... de zieke zielige stumperts lang niet altijd...
kortom.. aan mij heb je denk ik niks
DianneF schreef:ik krijg nu vast wat bokkers over me heen, maar ik heb haar gemaild, met de vraag of hij minimaal nog 2 weken daar mag blijven, en dat ik hem gelijk na wil laten kijken door mn eigen DA, en als het niet goed is dat ik hem terug kan doen..
DianneF schreef:__danielle__ schreef:je kunt echt niet met die mensen praten of het beestje daar langer kan blijven? dat jij op jouw kosten het kitten meeneemt naar de dierenarts om het te laten "keuren"? Tja ik zou het genomen hebben, mijn hart breekt bij het zien van zulke dieren en dan wil ik ze een goed leven geven. en ja ik weet dat dat fout is maar gezonde fitte kittens krijgen toch wel een goed thuis... de zieke zielige stumperts lang niet altijd...
kortom.. aan mij heb je denk ik niks
ik krijg nu vast wat bokkers over me heen, maar ik heb haar gemaild, met de vraag of hij minimaal nog 2 weken daar mag blijven, en dat ik hem gelijk na wil laten kijken door mn eigen DA, en als het niet goed is dat ik hem terug kan doen..
kan dat niet.. dan neem ik hem niet.. zo wel, dan heb ik nog een beetje vertrouwen in..
ik kan zulke diertjes ook niet aan hun lot overlaten...
DianneF schreef:nee klopt.. krijgt geen moedermelk meer.. ik heb ook een mail terug.. katje mag nog 2 weken blijven, maar ze zegt dat ze nu aan ons twijfelt omdat wij heel twijfelachtig overkomen.. ze is bang dat het katje straks niet goed genoeg is voor ons, en zij blijft zitten ermee..
ik heb gezegd dat ik het alleen op die voorwaarde doe wat ik heb aangegeven, en anders niet...