Yunomi schreef:En kippen kunnen niet in een pot.
Natuurlijk wel; de kookpot!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
Ze hebben geen naam maar we noemen deze altijd Herma (van hermafrodiet
).
)
Majo schreef:Mijn vader heeft in de aanbiedingsperiode bij de Gamme een kinderspeelhuisje voor buiten gekocht. Een heel kleintje, van hout, met een deurtje en een raampje![]()
Daar omheen heeft hij een ren gemaakt, gewoon van kippengaas, en het gaas heeft hij ook over de ren heen gelegd.
Voila! Een super veilige ren!
Ik had hele grote potten ervoor en had toch 7 mooie pompoenen. Zidore schreef:Het is niet de meest duidelijke foto, maar dit is wat ik zo gauw kon vinden:heb je daar een foto van??

We hadden meer kabaal van de kippen dan van de haan
stitchlover schreef:Kipjes!
Wij hebben een kinderhuisje op paaltjes gezet en daarna de ren eraan gebouwd. Ik heb er niet zo snel een foto van maar bij interesse kan ik er wel eentje maken.
daarom wil ik ook de keuze maken tussen groentetuin en kippenhokCitaat:Anyway, de moestuin die we ook hadden is mislukt. Mams wou een moestuin en paps had besloten dat het vreselijk handig was dat de kippen dan de torretjes, spinnen en slakken daaruit konden pikken. Bleek niet zo goed voor de moestuin te zijn, dat is dus geen aanrader als je beiden besluit te nemen
ik las eerder dat je er zo'n cementton voor nodig had en dat vind ik wel een beetje een te grote bloempotCitaat:Gut goede vraag. Het potten van rond de 40-50 cm doorsnede gok ik.
http://hobby.blogo.nl/2009/09/28/zelf-pompoenen-kweken/ zie bij de reacties
.