Die voeten ook
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Emerald schreef:Heb je ook namen voor je kippen? (mijne heten Hyacinth, Daisy, Rose, Ruth, Amber and Psycho.... en Mr. Kipling niet te vergeten.........![]()
)
(3e is broedse kip dus die rent niet mee!
)
)iris17 schreef:Whahaha, ziet er echt grappig uit.
Die van mij komt ook zo aanrennen en springt vervolgens op mijn arm en kruipt dan omhoog zodat hij op m'n schouder kan zitten.
Hier springen ze wel op schoot als ze de kans krijgen! 
vancky2005 schreef:Leuk om te zien! Ze denken dat je de moederkip bent en ze aanmoedigt om te komen eten. Heb vroeger ook kippen gehad, als de moederkip iets ziet liggen om te eten dan roept ze vlug de kuikens bijeen en die mogen dan eerst eten voor de moeder. Ze denken gewoon dat je hun moeder bent,
Zolang ze maar niet zeggen; 'sprekend hun moeder' 

Hannah_Menno schreef:Knappe kinders heb ik dan!Zolang ze maar niet zeggen; 'sprekend hun moeder'
hahahhahahaha geeeeeniaaale beesten!! 
zelfs in galop! maar mannnn wat kunnen die beesten hard! Pluizebolpum schreef:Zolang jij geen voetbevedering hebt en als een malloot door de ren hobbelt zal het wel meevallen denk ik.
(En gefeliciteerd!
)r_oo_sj_e schreef:en die kippen kunnen nog best hard! waar ik een pony rijdt daar hebben ze een haan (genaamd Kip) en die mag mij dus echt niet, ben ik aan het rijden rent ie keihard mee om me aan te vallenzelfs in galop! maar mannnn wat kunnen die beesten hard!

Heb weer gelachen!
Oh help ik kom niet meer bij!