_Stephanie schreef:we moesten eerst kijken hoe het zo met haar ging omdat ze echt heeel erg zwak was, vanmorgen deed ze gewoon bijna niks meer...
als het vrijdag beter met haar ging moeten we dan bloed laten prikken dus dan zullen we het wel horen.
onze kat is al 14, dus ook een redelijke leeftijd.
ze heeft dit echt pas sinds vandaag! dus we houden haar nu ook zeker binnen!
Mirjamsel: bedankt voor de tip! zal het morgen proberen, ik denk dat ik dr nu even met rust moet laten?
Lijkt me wel 
Mijn hond ging ineens op de mat poepen en plassen, niks meer eten (hijk an ook geen hard voer meer eten) en ineens niet meer lopen. Van de 1 op de andere dag lag hij op de grond te trillen en wilde niks eten of drinken. de DA zei dat we hem meteen in moesten laten slapen, maar dit konden we nog niet. Alles ook geprobeerd wat hij lekker vond. Op een gegeven moment ging hij wat tonijn uit blik eten (zit in vocht verpakt, dus kreeg meteen water binnen!). En later cruesli, dat is nu ook zijn voer. Wat verzacht met water. Het rijstewater hielp ook! Dus dat was zeker een goede tip
Mijn hond was er na 2/3 dagen weer bovenop. Dus ik heb hoop voor je kat 
Je hebt ook liever dat je je huisdiertje van de 1 op andere dag dood vindt dan dat je zelf de beslissing moet maken. Al is het ook niet fijn om je diertje te zien lijden
Het is moeilijk. Maar meteen in laten slapen zou ik ook weer niet doen, altijd even afwachten (tenzij je het meerdere malen gaat meemaken!)