Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) dan niks voor je? Of een leonberger? Zijn toch ook geen kinderachtige hondjes om te zien maar passen wel beter in een gezin, al snap je natuurlijk zelf wel dat je met ALLE rassen uit moet kijken als er kinderen bij zijn.
Lekker zo in die warme vacht en die ademhaling
Toen mijn vader mij vond keek Beer naar hem alsof hij wilde zeggen: "ach, laat die smurf maar lekker liggen".
Wel zijn ze allebei vanaf een jaar of 1,5 / 2 waakser geworden, zoals het hoort eigenlijk. Toch zullen ze alleen maar blaffen en zijn ze allebei volledig te vetrouwen.
Moll schreef:HB wil jee geen onwaarheden vertellen over de BM, wat de ras vereneging voorschotelt omtrend het niet bijten van het ras niks is minder waar, sla de geschiedenis boeken over dit ras maar na, en de grondlegger van ht ras teror woods beet echt wel.
vergeet niet dat dit ohh zo lieve ras in die tijd the dogs from hell werden genoemd.
mol

newmom schreef:de hond is 1,5 en is een gesterriliseerde teef.
ook ik had idd gelezen dat het vanaf een jaar of twee om kan slaan.. maar nogmaals, misschien heeft t dier wel t karakter van de mastino..
of is t per defenitie zo dat wanneer t op de fila lijkt ook het karakter van de fila heeft?
,maar eigenlijk een vreemde hond die je niet 100% kent,en waar je een leeftijd mee ingaat die zulk gedrag kan gaan vertonen....
sunny_l0ve schreef:Ja, daarom juist. Niet alle honden zijn hetzelfde, en het is natuurlijk ook maar hoe je je opstelt tegenover die honden.
Wel mooi dat het zulke knuffels waren die toch uit het asiel komen. Hoe zijn ze er terecht gekomen eigenlijk?

newmom schreef:ik ben iedereen zeer dankbaar..
dus nu houden we onze oren en ogen open voor een mastino pup...![]()
dus als jullie een goede fokker weten..??
let me know!!