Mag niet, stiekem wel grappig.. Jullie ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 10:08

@fiffill: oehh das wel erg gemeen :')
Zo heeft mijn ponn iets tegen "volwassenen", zeker als ze niet zo heul handig zijn(eigenlijk moet je als volwassenen erg handig zijn om met haar te kunnen werken)
Maarja, die koppige volwassenen kan desi, en mieperige c-pony wel zo omver lopen :D
Dus dat doet ze dan ook :+
De hoefsmid, DA, en mn moeder worden consequent omver geduwt :o

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 10:11

Ze heeft ook wat tegen mensen die ik niet mag... dan moet je echt opletten dat ze die niet pakt. :') :=
Ze is (was eigenlijk, nu is het veel minder geworden) heel erg dominant dus echt niet iedereen kan d'r hebben. En kinderen, daar houdt ze gewoon niet van. :Y) Ze heeft wel meer rottrucjes hoor, maar deze zijn favoriet bij d'r. :')

Het probleem is dat ze er heel lief en schattig uitziet. :=

calypsoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 10:13

mn moeder had een keer een glaasje rode wijn op tafel staan en ze moest toen even iets pakken , maar iig uit de kamer. en toen ze terug kwam was t glaasje leeg...
laten we toevallig twee hele lieve hondjes hebben... 1&1 = 2
kwam ze terug zitten ze alletwee op de bank en je aan te kijken. ( ondertussen de bek nog aftelikken)

(b)engeltjes.. }>
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 12-05-10 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Lettertype normaal gemaakt. Schijne letters lezen nogal storend.

spitenmazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 10:19

haha wat een streken hier,

Als we dan bezoek hebben staan er van die kaasjes op tafel, ga je die mensen uitzwaaien zijn alle kaasjes weg. Hondje zit weer onschuldig in z'n mandje te kijken en de vriend van me moeder krijgt nog de schuld ook nog dat het een egoïst is om al die kaas op te vreten :+

Of onze grote hond, als je aan het vegen bent pakt ie de bezem en begint te trekken, die hond is zo sterk en het ziet er ook zo debiel uit al sta je met die hond de touwtrekken dat ik de ieder keer dubbel lig.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 10:20

Nog iets wat wel grappig is: mijn kraai slaapt 's nachts in een volière en overdag zit hij los in de tuin. Hij moet dus elke avond teruggezet worden. Vroeger snapte hij dat niet en moesten we eerst achter hem aan de hele tuin door voordat we hem te pakken kregen, maar nu gaat hij zelf al. Hij zit 's avonds meestal op zijn stoel naast de deur, als 'ie mij dan ziet aankomen dan komt hij al in beweging. Ik hoef alleen maar te zeggen "Aidan, naar je hok" en hij waggelt er zelf al naar toe.
Wil m'n vader hem echter binnen zetten dan blijft hij heel rustig zitten en kijkt hem onverstoorbaar aan. _O- Tot frustratie van mijn vader die hem écht niet naar binnen krijgt. Hoe vaak hij ook "Naar je HOK" blijft zeggen, hij vertikt het om naar zijn hok te gaan. Zodra 'ie mij dan ziet aankomen springt hij netjes van zijn stoel. :')

Mintgroen

Re: Mag niet, stiekem wel grappig.. Jullie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 10:24

Mijn hond bepaalt altijd wanneer de keuken opgeruimd moet worden na het eten :P Hij gaat dan blaffen en probeert mijn moeder dan echt de keuken in de krijgen. En als dan de keuken is opgeruimd gaat mijn moeder altijd de krant lezen. Dan springt hondje de hele tijd half op de krant met zijn voorpoten. Pas als die dan weer eten krijgt, is ie rustig..

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 10:27

Haha, geniale dieren hebben jullie :P

Onze hond snoept wel eens van t kattenvoer, en als je haar betrapt loopt ze met haar zieligste hoofd weg, en gaat je van een hoekje nog zieliger aan kijken :')
Laatst had ze nog een hap brokjes in haar bek toen ik beneden kwam, en die liet ze allemaal vallen, dus ik wou het haar op laten ruimen(eigenlijk fout, ik weet t). Ik zeg: Joy, kom eens hier, niet eens boos ofzo gewoon aardig. Ze durfde bijna niet te komen :') Stapje voor stapje met dat zielige koppie, en ik lag daar in een scheur :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 10:27

Perrry schreef:
Mijn kat heeft zich zelf geleerd hoe je de deur op maakt. Je staat toch wel even raar te kijken als ´s nachts je kat bij je komt liggen. Wij hadden een klein nep-vogeltje op de kast staan en hij heeft de hele zomer geprobeerd om op die kast te springen.

Yep, mijn kat springt ook deuren open!! Blijft overigens ook net zo lang springen tot de deur open is, erg vermoeiend :')

Poes slaapt dus ook altjd bij mij, zet ik nml de deurklink anders, gaat ze de hele nacht zitten miauwen en krabben aan de deur tot ik er gek van word en haqar maar binnen laat :))

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 10:28

Hahahahaa. Wat een leuke verhalen zeg. :)

Mijn kat die gaat als er voetbal op staat voor de televisie zitten en de bal volgen. Ik heb hier nog wel ergens een foto.

Mijn kat springt ook regelmatig op het aanrecht, maar dan niet hoog genoeg. :=

En ja mijn hond, die spoort gewoon niet. Rolt om, ligt dood, lust ook alles en hij drinkt ook alles, vooral baileys.

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 10:30

Tallie1979 schreef:
Perrry schreef:
Mijn kat heeft zich zelf geleerd hoe je de deur op maakt. Je staat toch wel even raar te kijken als ´s nachts je kat bij je komt liggen. Wij hadden een klein nep-vogeltje op de kast staan en hij heeft de hele zomer geprobeerd om op die kast te springen.

Yep, mijn kat springt ook deuren open!! Blijft overigens ook net zo lang springen tot de deur open is, erg vermoeiend :')

Poes slaapt dus ook altjd bij mij, zet ik nml de deurklink anders, gaat ze de hele nacht zitten miauwen en krabben aan de deur tot ik er gek van word en haqar maar binnen laat :))

Oh verschrikkelijk! Mijn katten doen dat ook, maar dan omdat ze zichzelf boven hebben opgesloten, en naar buiten willen :+
En die miauw's zijn dan ook echt verschrikkelijk, dan kan ik ze gewoon niet laten zitten.

Bianc_Sten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 10:33

Nou hier heb ik ook een paar dieren met gekke fratsen.
Mijn hond heeft er een aantal
Ten eerste als ik naar bed ga wilt ze altijd mee, en mag ze dan niet mee dan maakt ze zelf de deuren wel open om toch mee naar bed te kunnen.
Ik zet dan op de achtergrond animal planet aan en wanneer mijn vriend naar boven komt zet die het weer uit.
Nu was het laatst dat ik bijna lag te slapen en ineens me eigen het apenzuur schrok.
Heasy zag een tijger die achter een hert aan ging op tv en begon als een idioot te blaffen.
Ik zat stijf in mun nest.
Voortaan geen animal planet meer voor haar.

Mijn paardje kan er ook wat van.
Die geeft voetjes als ik dat vraag en dan krijgt hij wel eens een snoepje
Het vervelende is dat hij het ook wel eens doet om te schooien maar dat is pas als ik er al een keer om gevraagd heb.
Ik had een keer een behendigheidswedstrijd met hem gehad en ik liep na de wedstrijd naar mijn vriend en ik stapte af en beloonde hem en gaf hem een snoepje
Er was nog 1 rijder na mij dus ik wilde die nog ff zien.
Sten stond naast me en had zin in nog een snoepje en hij gaf en ineens een rotschop omdat hij heel lief met zijn voetje naar voren kwam om nog een snoepje te krijgen.
Au en dat met ijzers.
Ik heb na de wedstrijd gelijk 4 dagen mank gelopen en een dikke knie gehad.
Maar goed het was lief bedoelt van hem

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 10:34

Ik heb ook een kat gehad die proppen papier apporteerde! :D En die kon je werkelijk in alle hoeken en gaatjes frommelen, dat was zo'n goedzak! :D

Als ik thuis kwam stond hij altijd direct naast me, waar hij ook vandaan moest komen, hij stond er :D En dan begon het speelkwartier, kat laten apporteren, of ik schoof hem weg over de plavuizen etc.. Hij kwam altijd als een dolle weer aangerend, lief ding was het.. Helaas gejat. Hij verdween op een dag en we hebben hem nooit meer terug gezien, ik was er kapot van..

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 10:35

Nika (duitse herder) was een maand of 5 toen ik een week op haar paste.
ik stond aan de ene kant van de kamer, mevrouw was vervelend aan het doen aan de andere kant van de kamer.
Ze wilde niet bij me komen..
dus ik:
"en nu kom je GVD HIER terrorpuppy!"
en toen sprong ze over de banken heen om bij me te komen... en ging voor me zitten met zo'n kop van: :):) ben ik al! :D
toen moest ik ook wel heel hard lachen want dat zag er comisch uit :))

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 10:36

Helaas heb ik daar ook wel eens last van :=

Van de week betrap ik mijn kleine kat helemaal ingewikkeld in het gordijn, en ipv dat ik hem wegstuur pak ik eerst mn telefoon om er een foto van te maken :+ haha

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 10:40

Ik heb een kat gehad die ook echt overal in en op wilde slapen , op een gegeven moment kat weg nou ja die komt wel terug ...

Afijn tegen het avond eten aan geen kat mmmm waar zit toen ging ik de aardappelen schillen en pakte de grote pan van het aanrecht ..goh die was zwaar.... lag de kat erin te slapen...tja ..

Hij kon ook de kraan opendraaien en doodleuk met de druppels gaan spelen wat minder leuk als je een halve dag wegbent en de kraan loopt...

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 10:42

als ik achter de pc zit (laptop) gooit mijn pup (6 mnd) eerst al zijn speelgoed op mijn schoot. Helpt dat niet dan drukt hij zijn kop onder de laptop en wipt hem als ik niet uit kijk zo van de bank :+

Als hij uit wil gaat hij niet voor de deur staan, maar springt hij pontificaal op schoot (weegt inmiddels zo'n 20 kg) of op de bank. Dat mag niet maar ik moet altijd zo lachen om die kop van hem.
Als ik de kamer uit loop en de kids zijn alleen met hem gaat hij trouwens ook op de bank liggen :D

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 10:44

shera schreef:
als ik achter de pc zit (laptop) gooit mijn pup (6 mnd) eerst al zijn speelgoed op mijn schoot. Helpt dat niet dan drukt hij zijn kop onder de laptop en wipt hem als ik niet uit kijk zo van de bank :+

Als hij uit wil gaat hij niet voor de deur staan, maar springt hij pontificaal op schoot (weegt inmiddels zo'n 20 kg) of op de bank. Dat mag niet maar ik moet altijd zo lachen om die kop van hem.
Als ik de kamer uit loop en de kids zijn alleen met hem gaat hij trouwens ook op de bank liggen :D

Doet me aan die reclame denken waarbij een hondje ook van allles uithaalt om uitgelaten te worden... _O-

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 10:45

Onze poes doet juist deuren dicht :')
Dan springt ze er tegenaan met haar voorpootjes om hem dicht te doen en er dan vervolgens bij te gaan miauwen en krabbelen zodat wij hem weer voor haar open gaan doen om er uit te kunnen ^)
En doosjes idd, elk doosje, waar het ook staat, hij is eerst voor poes!

Onze andere poes is niet zo'n knuffelkat, behalve als je geen aandacht voor háár hebt. Zodra je met je laptop op de bank zit of aan de tafel komt ze op schoot zitten en het liefst neemt ze dan het hele toetsenbord in beslag zodat je nergens meer bijkunt. Want ook al kriebel je met je ene hand, zodra je andere in het zicht komt gaat het koppie daar naar toe, errug vermoeiend :')

Mijn pony gebruikt idd ook elk kunstje dat ze kent als het op eten aankomt, 'nee schudden' is favoriet, dus heb constant een debiele kopschuddende pony voor mijn neus staan _O-

sandra1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 10:46

Loesje88 schreef:
Helaas heb ik daar ook wel eens last van :=

Van de week betrap ik mijn kleine kat helemaal ingewikkeld in het gordijn, en ipv dat ik hem wegstuur pak ik eerst mn telefoon om er een foto van te maken :+ haha

plaatsen!!!! dat wil ik wel zien.
mijn kat is te lui om grappig te doen.

hij eet wel alle vliegen, muggen en spinnen op in huis. maar das meer handig dan grappig.

misz_irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 10:47

Citaat:
Hij kan heel veel kunstjes :j Poot, zit, lig, dood, mauw, rol, blijf.. :))

Zoo hoe heb je hem dat geleerd? bij mijn kat zou dat nooit lukken :roll:

Mijn kat heeft ook zo'n fijne streek, hij slaapt nogal graag in de wasmand die in de douche staat. Dat is niet erg totdat je besluit te douchen en je de hele tijd pootjes onder het douche gordijn ziet uitkomen,..... als je denkt dat ie weer slaapt heb je het mis en opeens zie je de kat onder het gordijn weg sprinten en hangt ie in je been... :=. Geeft een erg leuk effect bij mensen die hier voor het eerst douchen hehe }>
(Helaas hebben wij een kat die van water houdt)

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 10:50

Oh ja, onze niet-knuffelkat is wel een echte binnenjager :Y)
Het liefst jaagt ie op voeten onder het dekbed... Lig je op bed en voel je ineens zo'n pootje onder het dekbed... Of ze vliegt er gewoon op over het dekbed heen, heb je ineens een hoop nageltjes in je voet/onderbeen staan }>

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 11:01

vorige week toevallig nog meegemaakt
mijn bull (grote jongen en massa a 55 kg) heeft zijn eigen bank en doet eigenlijk bijna nooit iets wat niet mag
vorige week lag meneer ineens opgerold als een rolmops in de relaxstoel (1 persoonsstoel)
terwijl hij weet dat hij niet op de bank en stoel mag komen
hij lag lief te slapen en toen hij ons opmerkte keek hij alleen heel onschuldig ons aan met een klein kwispelend staartje

tja,boos worden kan ik dan al niet meer, en hou ik met moeite mijn lach in :P

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 11:09

Wij hebben er 1tje die met mijn moeder mee eet als ze brood aan het eten is, maakt niet uit wat erop zit (kaas met mosterd is ook goed voor hem := ), zodra ik in de kamer ben doet hij het niet :+

Wij komen onze katten ook wel eens tegen in de droger :+
Tegen de schuifpui krabben terwijl we een kattenluik hebben is ook een favoriet. En er zielig bij kijken :+ .

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 12:40

Wat een verhalen en sommigen heel herkenbaar. Vooral de slipper jatten. Dat zou onze jonge witte herder ook heel goed kunnen doen net zoals zakdoeken uit iemands zak jatten.

Mijn 1e wedstrijdpony was nogal een onderzoekend typje en hield ook erg van geintjes uithalen. het ergste wat hij ooit heeft gedaan is zo erg vind ik dat ik er nog een rood hoofd van schaamte van krijg. Maar er eigenlijk ook wel om moet lachen. Lang geleden had je met wedstrijden voor de jongere kinderen ponyspelen. Dat hield in bv zaklopen, bekertjes limonade verplaatsen op je pony,slalom rijden en zo. En je moest je daar altijd ruim van te voren melden bij de ingang van de ring.

Dus ik stond daar netjes met Pasja te wachten op mijn start. En schuin voor me stond een erg nette mevrouw met een wijde witte rok van een soort zijde met een elastieken bovenkant te kijken naar de westrijd. Zet Pasja opeens een stap naar voren, buigt omlaag, zet zijn tanden onder in de zoom van de rok en met een ruk trekt hij die hele rok met bovenkant en al naar boven zodat de dame in kwestie in haar onderbroek stond met de rok half over haar hoofd heen :o . En hij wilde de rok ook niet meer loslaten. Met veel gepeuter dat toch voor elkaar gekregen, rok was echt helemaal groen van het grasslijm, mevrouw was erg boos en Pasja stond daar met opgetrokken wenkbrauwen de onschuldige pony uit te hangen. Het is nu ruim 33 jaar gelden maar nog kan ik me het levendig voor me zien. :')

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 12:51

Ik heb ook zo'n kat die mee gaat onder de douche..... Ze gaat lekker op de wc zitten en heel hard bleren totdat ik het douchegordijn een stukje open zet. Dan komt het koppie en pootje erdoor en gaat ze water opvangen met haar pootje en likt dit weer af. Vindt ze zo leuk. Ik voer ook hele gesprekken met haar als ik aan het douchen ben. Dat gemiauw galmd zo lekker in de douche :D