Ik kan wel de oude supersoaker van mijn broertje uit de schuur pakken. 
Viks.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik kan wel de oude supersoaker van mijn broertje uit de schuur pakken. 
).
En ook slaat het nergens op om te zeggen dat katten schoner zijn dan honden, misschien wil ik gewoon helemaal geen katten die überhaupt in mijn tuin schijten? Heerlijk, van die beesten die tegen je coniferen staan te pissen.
. Ze vraagt alleen om geen overlast te krijgen van de kat in haar eigen tuin. Dat is haar goed recht imo. Kinderen die buiten spelen is imo appels met peren vergelijken, die spelen over het algemeen toch op een openbare plek en niet in een tuin waarin ze niet uitgenodigd zijn
.
.
. Sinds ik geen honden meer heb zitten er nu dus ook katten in de tuin echt vies gewoon. ga nu laaste stukje aarde eruit halen dan ben ik van dat gezeik ook af (mooie woordspeling :d).
Jammer dat je hem meteen weghaalt bij het eerste weerwoord. Kennelijk stond je zelf toch ook niet zo achter je eigen verhaal.
).
Honden komen er hier niet in. Dieren als oplossing (zowel katten, honden als bavianen of lama's
) gaan 'm niet worden. Nee, ik denk dat we toch maar de citroenplantjes en het koffiedik gaan proberen, en ondertussen op de loer liggen met de supersoaker. Hopelijk is dat genoeg om de katten te weren. 
Nee, ik vraag het hier wel aan restaurantjes ed. die hebben vast wel prut over.