Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Chiqa schreef:WillemYntJee schreef:Chiqa die van mij had t ook nog nooit gehad (kitten) en ze vond t heeerlijk dus wat dat betreft ben k t niet met je eens.
Je kan het wel niet met me eens zijn de resultaten logen dr anders niet omTwee weken opname ivm met een voedselreactie op rauwe kip en vergeet niet dat jij een kitten heb en ik een wat oudere kat net als TS die dit niet gewent is.
Maar begrijp dat jij dr veel meer verstand van heb dan mijn DA
hij eet weer wat meer en is ook niet de hele dag weggeweest. goldynf schreef:katten kunnen ook minder eten als er gezinsleden op vakantie zijn....
hou m goed in de gaten en zou m meer binnen houden zodat hij niet ergens anders kan eten
zo zie je of hij idd ergens anders z'n buikje vol eet en z'n eigen brokjes laat staan.
rauwe kip ben ik niet voor ivm samonella weet niet of katten daar ook gevoelig voor zijn en omdat ie wat ouder is....
hoop dat ie beter blijft eten
hij bleef gister namelijk ook heel lang weg (7uur!!) 
dorothea schreef:Misschien last van tandsteen of terugtrekkend tandvlees? Ik weet niet hoe oud Dieseltje is? Wat je ook kan proberen is de harde brokjes te weken in wat water. Als het aan z'n tandjes ligt, zal hij nu wel gaan eten, het doet dan minder pijn. Succes! En als hij slecht blijft eten, dan echt naar de DA, overleg dat iig even met je ouders!
haha