Chiqa schreef:Super dat het wat beter gaat.
Alleen vind ik je reden om haar niet te laten helpen geen gegronde reden, dat het bij jullie ene teef zo mis is gegaan zegt niet voor de regel dat de andere behandeling dan ook mis zou gaan ....Iedereen weet inmiddels toch wat de gevolgen zijn van je teef te laat te laten helpen.....Dan zit je vroeg of laat met de problemen waar jullie nu midden inzitten.
Dat zou voor mij niets afwegen tegen je vorige gebeurtenis!
Ik hoop dat dit een wijze les voor je mag zijn en hoop dat het ook niet meer terugkomt, heel veel sterkte
Ik denk dat het makkelijker te oordelen is als je zelf niet in onze schoenen hebt gestaan
Wij hebben onze andere teef, momenteel 3 jaar, wel laten helpen. Maar omdat het bij Laika zo vroeg op de vorige zat durfden we het niet aan. Als het bloed tot op het plafond zat, de hond 1/3 van haar bloed kwijt was en je met 6 man eroverheen hebt moeten hangen omdat het anders compleet mis ging, dan durf je het toch minder snel aan bij een volgende hond. We hebben nu bij onze andere teef gelukkig gezien dat het ook goed kan gaan, maar het bleef eng. Dat weerhoudt ons er uiteraard niet van om het bij komende honden niet meer te laten doen.
Edit: Ik wil hier natuurlijk niet mee zeggen dat we er goed aan hebben gedaan Laika niet te laten helpen