Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Laika schreef:Ik heb niet heel het topic doorgelezen maar PB anders PoucyWoucy eens, die had ook nog een koppeltje wat een plekje zoekt. Burmees en Tonkinees dacht ik.
Ik ga PoucyWoucy vanavond even bellen 
natascha44 schreef:Ik heb hier een nestje met kittens, 4 stuks!!
Ik heb er al eén weggeven en de andere houden we zelf maar ik heb er dus nog 2 over, je mag ze hebben hoor.
Wat het zijn weet ik nog niet maar de een is een driekleur (lapjeskat) wat vaak vrouwtje zijn en de andere is grijs met zwart..
Ik vraag er nix voor, ben al lang blij als ze een goed huis krijgen.
Hoe oud zijn ze nu? 
Majo schreef:TS, hou er met de allergie rekening mee dat je man voor de ene kat wel allergisch kan zijn, en voor de ander niet!
Ik heb dit probleem namelijk zelf ook... zelfde als met honden. Voor de kat van mijn ouders ben ik erorm allergisch, voor mijn eigen hond niet. Maar voor de hond van een vriend van mij weer wel!
We zullen het in de gaten moeten houden, en hij heeft aangegeven om ook wel er wat aan te willen doen als z'n allergie toch opspeelt. 
Aeris schreef:Veel succes met de zoektocht!
Misschien is Kruibeke in Belgie wat te ver voor jullie, maar wie weet...
http://www.allemaalpoezen.net/cats.html
Onderaan deze pagina staat een koppel dat op zoek is naar een nieuw huisje, en tussenin is er ook nog een koppel dat een nieuw thuis zoekt. De mensen van deze kattenopvang zijn heel erg vriendelijk en geven je gerust alle info die je wenst.
Onze kat komt ook van Allemaal poezen en was in orde wat betreft entingen en medisch paspoortje, net als de andere katten die er zitten.

Toppie medium toch dat Bokt!