's Ochtends in de trein zag ik een beagle lopen in the middle of nowhere. 's Middag zie ik dezelfde beagle weer lopen vlakbij ons huis, ongeveer 5 kilometer verderop. Nou weet ik (eigen ervaring
) dat deze honden slecht los kunnen lopen en echte weglopers zijn. Waarschijnlijk was iemand deze hond dan ook kwijt. Ik heb geprobeerd om de hond te vangen, maar zoals een echte beagle betaamt wilde hij niet komen, ook niet met brokjes. Toen de dierenambulance gebeld, maar deze wilden niet komen omdat de hond MISSCHIEN wel weg was als zij ter plaatste kwamen (en ik had 'm heus wel een hele poos in de gaten willen houden zodat dit niet kon gebeuren). Dat was het, niet eens een notitie of iets dergelijks! Stel nou dat de eigenaar daar heen zou bellen dan zouden ze dus gewoon zeggen dat ze geen flauw idee hadden ofzo? Ik vond dit echt zo raar! De hond wilde echt niet komen dus uiteindelijk heb ik hem maar laten lopen. Maar als de dierenambulance zo met mijn weggelopen hond om zou gaan

Poezel gaat ook opgehaald worden door Stichting Zwerfkat Rijnmond 

wederom uitleggen dat ik de hond van de provinciale weg had gehaald voor er ongelukken zouden gebeuren maar ik heb moeten praten als brugman om de hond daar te kunnen laten, ook vermeld dat ik de hond al bij amivedi had aangemeld.
Houd toch in dat muisjes hier niet binnen komen.