Ik probeer het nog altijd uitgesproken te krijgen, maar ik kan haar tot op heden nog niet bereiken.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Yamcha schreef:En toen kwam eruit dat ze het toch niet eens was met mijn aanpak, zij vindt dat ik dan angstbijten uitlok, omdat ik hem toch wil aanraken en knuffen......
Yamcha schreef:Misschien mag ik het niet zeggen, maar ik vind het enorm respectloos naar jou toe dat ze je nu in deze onwetendheid laat. Kun je er niet eens een keer naartoe rijden? Of ben je er al totaal klaar mee? Wat ik me goed kan voorstellen hoor.Ik probeer het nog altijd uitgesproken te krijgen, maar ik kan haar tot op heden nog niet bereiken.

__danielle__ schreef:nou, dat is inderdaad vreemd... kan me voorstellen dat je er kwaad om wordt.
Ik ben ook kwaad, een hond mag de dupe niet worden van een meningsverschil!

BraveSpots schreef:__danielle__ schreef:nou, dat is inderdaad vreemd... kan me voorstellen dat je er kwaad om wordt.
Ik ben ook kwaad, een hond mag de dupe niet worden van een meningsverschil!
Ik blijf dit een vreemde mening vinden. Moet die vrouw dan maar een (moeilijk en potentieel gevaarlijke?) hond herplaatsen naar een adres waar ze eigenlijk niet eens is met hoe de hond behandeld word?
Nogmaals, hoe er met de TS omgegaan is/word vind ik allesbehalve netjes, er kan teminste een goede uitleg gegeven worden en bedankt voor moeite dat ze erin heeft gestopt, dat zeker.
@TS: Waarom ga je eigenlijk niet opzoek naar een 'gewone' hond waar het mee klikt? Er zijn veel plaatsen waar je bij wijze spreken vanavond nog eentje mag ophalen.
Edit: Typfoutje
__danielle__ schreef:nee dat moet die vrouw niet, maar dat had ze ook wel eerder kunnen bedenken, de hele herplaatsing was al in kannen en kruiken! Natuurlijk kan je het niet altijd met iedereen eens zijn en dan moet je ook niet met elkaar aan zoiets beginnen, maar niet afhaken als het in zo'n vergevorderd stadium is...
Ik had het je gegund meis. Misschien komt er wel een andere hond op je pad en kan je daar de liefde instoppen die je eigenlijk zo graag aan Igor had willen geven. sunny_l0ve schreef:Hoor ik dat er toch zoiezo een maatje komt voor Dimo?
En nee, het is onwijs jammer voor Igor maar ik zou het inderdaad ook niet verder mee doorgaan, als dit al mis gaat hoe zou dat later dan gaan? Zeker omdat Igor dan niet volledig in jouw bezit is, toch?
Ik vind het erg jammer, want alleen al hoe je over hem vertelde kan je horen dat je het zag zitten.
Jammer voor Igor dat het niet zo mocht zijn, ik ben nu erg benieuwd wat er met hem gaat gebeuren. Misschien houd die vrouw hem zelf wel?

sunny_l0ve schreef:Ik denk dat Yamcha het DH virus te pakken heeft
Misschien zou het inderdaad wel leuk zijn om een hond er bij te nemen, en dit keer geen 'project' maar een hond zonder of minder problemen. Voor Dimo zou het zoiezo leuk zijn een maatje erbij!
Bravespots, je hebt inderdaad gelijk. Alleen de manier waarop is niet zo netjes gegaan maar dat kan natuurlijk ook z'n redenen hebben. Ik vind het alsnog vreemd dat die vrouw niks meer laat horen, het zijn volwassen mensen onder elkaar dan moet dat echt uit te praten zijn. Beide partijen hebben hier het als prioriteit het beste voor de hond. Daarom is het zo jammer...

rainbow8 schreef:Yamcha:
Ik zit met verbazing te lezen wat er nu gebeurt. Ik ken je alleen van bokt, maar ik zou mijn hond wel aan je toevertrouwen. Zeer onbeschoft, asociaal en ......... zoals ze nu met je omgaat. Je bent volgens mij altijd heel duidelijk voor je dieren. Heel erg jammer dat Igor nu niet naar je toe komt. Kom niet uit mijn woorden verder. Het meeste is al gezegd.Ik had het je gegund meis. Misschien komt er wel een andere hond op je pad en kan je daar de liefde instoppen die je eigenlijk zo graag aan Igor had willen geven.