Tarzan and Jane!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 21:24

Stitchy schreef:
Die 'kleine' is een normaal bosspin formaat. Die grote spin heb ik echt nog nooit gezien hier in Nederland??? Hij is echt reuze groot!!

zoals die grote heb ik hier dus laatst ook gehad.. :oo dat kreng was denk ikeen diameter van 3 cm.. :? als het niet groter was.... baaahhhh... eng vies beest.. ik heb em met een stok proberen kapot te slaan maar viel die op het aanrecht en toen in de goodsteen en toen verzoop ik hem met dreft en al.. :+ ik ben dus helaas een moordenaar die er nog van geniet ook.. }>

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 21:28

Stitchy schreef:
iloveyah87 schreef:
ewllllll,

Die had bij mij ook kennisgemaakt met wcpapier om het daarin fijn te malen en weg te gooien buiten :+

Wat????????????????? Durf jij dat? :oo

Jep,

Papiertje tussen twee vingers... Vangen vastpakken en knijpen maarr!!!! :D

_Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 21:28

Aaah jakkes wat eng :\
Bij mij begint het ook al te kriebelen :')

Brr waarom zijn er spinnen?! :\

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 21:30

iloveyah87 schreef:
Jep,

Papiertje tussen twee vingers... Vangen vastpakken en knijpen maarr!!!! :D

iel iel iel want bij zon grote hoor je het ook nog lekker kraken en voel je het gewoon uit elkaar pletsen!!

*krijgt nog meer rillingen en kriebels!

Nicje87

Re: Tarzan and Jane!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 21:32

trouwens daarna spoel ik ze door de wc, nadat ik ze fijngemalen heb :D

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 21:33

Gatverdamme iloveyah87 , zekers te weten dat ik vanavond moeite ga hebben met in slaap komen.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 21:34

Hahahahhaa Ok, ik kan lachen zijn we allemaal weer blij :D

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 21:34

bah! kreeg gelijk de kriebels.. :o

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 21:35

Juk, het is weer spinnentijd :D

Maar hej, zal ik eens een leuk feitje vertellen? Voor zover ik het weet, zijn het dezelfde spinnen. Alleen is de bovenste, schrik niet, het mannetje, en de onderste, jawel, het vrouwtje!

Stitchy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-10 21:38

Pluttersput schreef:
Juk, het is weer spinnentijd :D

Maar hej, zal ik eens een leuk feitje vertellen? Voor zover ik het weet, zijn het dezelfde spinnen. Alleen is de bovenste, schrik niet, het mannetje, en de onderste, jawel, het vrouwtje!

Jaaaaa echt niet. :') Dadelijk issie zo dik omdat ie een heeeeel nest jonge engerds krijgt.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 21:38

Ik zweer het :D

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 21:39

LZP --> BB

_Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 21:40

Dit doet me denken aan vorig jaar in de zomer _O-

Op de box van pony waar ik op moest rijden zat echt een reusachtige spin, nog groter dan die twee :\ Niemand durfde hem eraf te halen _O- Uiteindelijk heeft vriendin doekje ertegen aan gegooid en daarna op dat beest gaan staan. :')

Aah echt, ik ben zo bang voor spinnen! :\

K.imberly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 21:42

Klinkt misschien gek, maar mijn eerste reactie was toen ik het topic openklikte en de foto's bekeek: "aghh wat schattig!" Ik dacht ook meteen van die heeft het foto-topic over haar twee bijzondere huisdieren vast verkeerd geplaatst. :+
Tot ik de tekst las natuurlijk..

Maar serieus ze zijn best schattig. Alleen tja, je hebt er ook niet veel plezier van denk ik als het werkelijk mannetje en vrouwtje zijn dat je straks een nest kriebelige spinnetjes in je pyjama vindt.

Maar je moet ze niet doden hoor! Gewoon met een glas.

Anders verblind je ze met een hele felle zaklamp, dan raken ze verblind en gaan op de zelfde plek een beetje rondtollen en dan vang je ze? Ze kruipen dan niet nel weg, want dat kunnen ze op dat moment niet (is mijn ervaring dan als 10-jarige)

succes ;)

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 21:43

Als je een beetje pech hebt zijn dit een mannetje en een vrouwtje en dan krijg je misschien binnenkort een grooooote gezinsuitbreiding :+

die joekels zaten bij ons altijd in het trappegat of in de slaapkamer of wc. en altijd op of net naast een lichtknopje.

mijn vader heeft ooit eens van mijn moeder een grote wandkast af moeten breken omdat er zo'n grote zwarte door de kamer heen liep en zich achter de kast verstopte. ze zaten een boekje te lezen en hoorde heel zacht een soort getik. (holle kamer met plavuizen). toen kwam er een grote zwarte voorbij trippelen. later heeft hij nog een 2 persoonsbed half af moeten breken omdat er net eentje achter viel.

heb zo'n formaatje trouwens een tijd terug bijna in m'n gezicht gehad -O- ik had een tijd op m'n rug naar het donkere plavond gestaard omdat ik niet kon slapen. ik heb me net 2-3 sec. op m;n zij gedraaid totdat ik een hele zachte plof hoorde, naast me op m'n kussen. eerst niets aan de hand maar opeens kreeg ik de rillingen en had ik zoiets van: plof :? :=
dus ik vlieg overeind en doe het licht aan en toen trof ik zo'n joekel van een spin aan op mijn kussen. heb m'n kussen een gooi gegeven, spin viel eraf en nam de benen maar mijn deel 1 van de hondenenceclopedie was hem iets te snel af _O-

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 21:45

zo'n 'Tarzan' heb ik 2jaar geleden in mn bed gevonden, geloof me dan slaap je niet lekker meer :') (ben niet bang voor spinnen maar dat vond ik niet zo leuk............. )

_Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 21:45

Lijkt me echt eng om zo'n beest op je te hebben :\

Aaaah ik durf niet meer te slapn _O-

0oSannuho0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 21:47

iew, krijg er helemaal de kriebels van. Ik zou ze niet zelf durven vangen hoor :=

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 21:49

Aaaaah! :oo Krijg ook helemaal de kriebels hiervan.

Echt niet dat ik zo'n ding ga pakken! Ik word al spastisch als ik eraan denk. :')
Een klein spinnetje durf ik nog wel, maar soms dan gaat 'ie ineens lopen en dan laat ik dat stukje wc papier vallen en dan wordt ik helemaal gek haha. :')

Stitchy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-10 21:59

Aaaah nee welke bokker komt mij redden? Was eindelijk zo ver dat ik gereed stond met de stofzuiger, bedoel dan zijn ze eindelijk weg en die stofzuigerzak laat ik de volgende dag wel legen door vriendlief! Maar mooi niet dus de spinnen zijn allebei aan de wandel gegaan!

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 22:04

Verdomme..
Als ik had geweten dat die foto's erin stonden had ik dit topic zo niet geopend..
gatverdegatver, annoying rotbeesten

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 22:07

Stitchy schreef:
Aaaah nee welke bokker komt mij redden? Was eindelijk zo ver dat ik gereed stond met de stofzuiger, bedoel dan zijn ze eindelijk weg en die stofzuigerzak laat ik de volgende dag wel legen door vriendlief! Maar mooi niet dus de spinnen zijn allebei aan de wandel gegaan!

waar woon je?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 22:08

iloveyah87 schreef:
trouwens daarna spoel ik ze door de wc, nadat ik ze fijngemalen heb :D

GADVER HAHAHA

Wij hadden ook een grondspin tijdje geleden. Die zijn echt huge!!! Dat durf ik echt niet vast te pakken hoor -O-

Stitchy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-10 22:08

Budel!

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 22:10

waar ligt dat nou weer :')