Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) Maar dat haalt niet weg dat híj zijn hond vast had moeten maken, 't zal heus niet de eerste keer zijn geweest.
Als zoiets weer gebeurt, inderdaad de gegevens van de persoon vragen, voor eventuele dierenartskosten! Atalanta schreef:wat ook de reden is dat andere honden jouw hond aanvallen (of eventueel niet echt aanvallen maar in ieder geval niet prettig behandelen), ik vind dat er geen excuus is voor eigenaren om dat maar te laten gaan. mijn twee honden zullen als ze de kans krijgen ook onzekere/onderdanig reutjes lastigvallen (opjagen/in de kont happen), dat is mijn probleem dus ik moet dat voorkomen, zo zie ik het. ze zullen een andere hond echt niet naar de DA bijten maar ze kunnen hem wel een flink trauma bezorgen, dat wil ik toch niet op mijn geweten hebben hoor.
Romytjuuh schreef:Er moesten meer hondenbaasjes zijn met deze gedachte!
Zoolgangster schreef:Vaak helpt loslaten van de aangevallen hond, maar tegenwoordig, met al die doorgefokte loslopende slechtopgevoede kneuzen blijkt steeds opnieuw dat dat lang niet altijd niet meer geldt.
Zoolgangster schreef:Bovendien, je zal maar meemaken dat je iedere keer opnieuw je hond moet loslaten, omdat er wéér een nieuwe, dominante hond aan komt lopen...
Romytjuuh schreef:Atalanta schreef:wat ook de reden is dat andere honden jouw hond aanvallen (of eventueel niet echt aanvallen maar in ieder geval niet prettig behandelen), ik vind dat er geen excuus is voor eigenaren om dat maar te laten gaan. mijn twee honden zullen als ze de kans krijgen ook onzekere/onderdanig reutjes lastigvallen (opjagen/in de kont happen), dat is mijn probleem dus ik moet dat voorkomen, zo zie ik het. ze zullen een andere hond echt niet naar de DA bijten maar ze kunnen hem wel een flink trauma bezorgen, dat wil ik toch niet op mijn geweten hebben hoor.
Mijn hond is dus zo'n onderdanig reu'tje, Er moesten meer hondenbaasjes zijn met deze gedachte!

Atalanta schreef:wat ook de reden is dat andere honden jouw hond aanvallen (of eventueel niet echt aanvallen maar in ieder geval niet prettig behandelen), ik vind dat er geen excuus is voor eigenaren om dat maar te laten gaan. mijn twee honden zullen als ze de kans krijgen ook onzekere/onderdanig reutjes lastigvallen (opjagen/in de kont happen), dat is mijn probleem dus ik moet dat voorkomen, zo zie ik het. ze zullen een andere hond echt niet naar de DA bijten maar ze kunnen hem wel een flink trauma bezorgen, dat wil ik toch niet op mijn geweten hebben hoor.