zwenneke schreef:Dat zeker, maar je weet beter waar je aan toe bent.
Als ze het niet heeft, moet je ook naar andere oorzaken kijken, wat heel belangrijk is voor de gezondheid van de kat.
Op deze manier ga je misschien te vaak handelen of dode entstof gebruiken terwijl het niet eens nodig is.
ik denk dat ik het nog wel naar een lab laat opsturen.. ik zal van de week de dierenarts er nog even over opbellen
Maar inderdaad.. het maakt voor mij verder niet zoveel uit of ze nu wel of niet fiv positief is.. natuurlijk als ze het toch niet blijkt te zijn moet ze verder onderzocht worden dat ben ik helemaal met je eens!@peca.. zoals je eerder hebt kunnen lezen is het besmettingsgevaar richting mijn eigen katten nihil (natuurlijk niet 0%, daar ben ik me van bewust) dus ik zie geen reden om haar weg te doen. verder heb ik eerder ook al gepost dat ze niet buiten komt, niet omdat ze niet mag van mij maar omdat ze daar zelf geen behoefte aan heeft.. mocht die behoefte daar wel komen maak ik mijn tuin katproof.. mijn eigen katten er niet uit en de buurtkatten er niet in:)
wel bedankt voor je reactie!
Gelukkig gaat het nu een stuk beter en ze blijft goed eten en drinken, ik denk wel dat dat haar redding is anders was ze allang uitgedroogt.
maar het zijn zulke schrokops dat het mijn portemonnee wel heel erg zeer doet om continu voor 3 veelvraten RC te halen... en volgens mij is smolke zulk verkeerd voer niet, ze zien er in ieder geval erg goed uit.
maar dacht meld het wel even.. arme Mimir...
) vermengd met kattenmelk. Vloeibaar dus, dat ging er nog wel in, maar uiteraard niet genoeg om op in leven te blijven. Toen ze niet meer van mijn bed afkwam en alleen nog at als ik haar voerde hebben we haar in laten slapen.