Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ze lopen al achter elkaar aan, en gaan bij elkaar zitten, helemaal goed 
We hebben haar erbij gezet, en ze was direct vriendjes met onze Em. Maar ik had sowieso al van een kennis met een caviaopvang gehoord, dat als je een gecastreerde ram hebt, dat je daar zoveel vrouwtjes bij kon zetten als je wilde, dat ging altijd goed. Dus daar zijn we van uit gegaan
Ben zo blij dat dit zo gelopen is, ik riep net toen ik thuiskwam wel vrolijk hallo tegen een leeg caviahok dat niet terugpiepte, dat is wel even slikken... maar dit is het allerbeste voor Hippie, ze gaat een leven leiden als god in Frankrijk met een boel vriendjes. De beestjes hebben het maar wat goed daar bij Pluttersput, groot stuk grond, met schuilplaatjes, lekker grazen, mooi groot gezellig hok... En dat maakt het voor mij echt een verhaal met een happy end

Foto's zijn helaas nog niet gelukt, Hippie zit liever in het binnenhok. We hebben haar vanmiddag eventjes buiten gezet, zodat ze zou weten dat er ook een buiten was. Maar daarna is ze niet meer zelf naar buiten gekomen, en ze heeft het al zo druk gehad, dus we hebben haar maar even zo gelaten.

Wel durft ze nog niet naar buiten, dus het is weer niet gelukt om leuke buitenfoto's van het clubje te maken. Maar we wachten het af, het komt nog wel.
En ze is alles behalve zielig
durft ze al naar buiten?