dit is wat ik als antwoord terug kreeg!
Citaat:ze moet alles van textiel wassen en zo uit de droger in plastik zak stoppen
dus gordijnen beddengoed en kleding....alles en steeds opnieuw als je de kleding etc gebruikt
ondertussen de katten behandelen
en dan het hele huis uitroken met speciale kaarsen voor schimmel...later moet je denk ik alles verven
jezelf ook behandelen...je schoenen ontsmetten...steeds weer
geen mensen in je huis toelaten als dat niet nodig is, niet naar anderen gaan, en zeker niet naar shows
ook niet naar de DA ...enkel als het moet en dan als alaatste zodat de DA daarna de boelkan ontsmetten voor de volgende dag
op die manier kan je er met een paar maand vanaf zijn
hopelijk heb je er wat aan.
vooral niet stressen dit is slecht voor je katten! en voor jezelf..
er is voor katten iets kalmerends bij de DA te verkrijgen.. maar wel eerst overlegen enzo.. gaat op gewicht.
heet calmivet (hopelijk schrijf ik et goed)
lusten je katten geen kaas of multi pasta? vaak kun je daar wat pillekes in verstoppen.
bij de apotheek kan je vaak rond 2.50 ofzo een pillensnijder kopen.. snijdt vermaalt enzovoorts...

dan wil ik alleen beddengoed en handdoeken op 90 doen is 30-40 was ook voldoende want vele kleren kunnen ook de 60 niet aan (en nee ik ga niet heel mijn kledingkast wassen want schimmels hou je altijd)
maar ik was het niet ondanks mijn kledingkast ook nog eens in de kattenkamer staat
overigens heb ik een hele grote kast van meter of 3.5 lang en 3 meter hoog vol met kleding