Abeltje77 schreef:Toen ik mijn twee katten kreeg woonde ik in een appartement boven een winkel, in het centrum, in een winkelstraat. Dat ging prima, door alle aansluitende (platte) daken konden poezen genoeg avontuur doen. En ze hadden zo hun eigen manier om naar beneden te komen. Dus dat ging prima op 1 hoog. Ligt ook aan de situatie. Heb ook wel eens een flat met balkon gezien, en die hadden van het balkon een 'poezentrap' naar beneden gemaakt. Niet meer dan een lange plank met dwarslatjes erop. Konden poezen mooi via balkon naar buiten.
Mijn zusje woont op een hoog en had twee katten, die leefden ook lekker buiten en wandelden oevr de daken, ze konden niet naar beneden want daar was een trap met een dichte deur.
Wonderlijk zoals katten zich aan kunnen passen aan hun omgeving.
En TS lopen ze al lekker buiten, of ben je al met een plan bezig?
Gaat niets op tegen een heerlijk snorrende kat die lekker buiten heeft kunnen ravotten.
Edit; zie dat er nog een reactie is geplaatst ;
Lindsey ik woon hier al weer meer dan 15 jaar in de wijk met een drukke autweg voor huis.
Nog nooit een kat aangereden, en ze zijn hier toch al aardig bejaard inmiddels, tussen het jonge grut door.
Je kan ook overdrijven die risico's zijn te verwaarlozen en lang niet zo extreem als jij nu neerpent,
nee dat houd hier geen kat binnen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-04-10 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt