O en in de 'hondenwereld' spreken ze alleen van een rasechte als hij een stamboom van het FCI heeft
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

amosje schreef:ja hij is inderdaad wat klein voor acht weken
vond ik ook al,
nee heb geen met stamboom genomen, vond het nogal wat duur en wou gewoon een hond hebben voor mij gezelschap te houden..
maarja hier leer je natuurlijk weer van. zal deze fout niet meer maken volgende keer
hij heet nog steeds sammie
vond ik ook al,
nee heb geen met stamboom genomen, vond het nogal wat duur en wou gewoon een hond hebben voor mij gezelschap te houden..
maarja hier leer je natuurlijk weer van. zal deze fout niet meer maken volgende keer
vond ik ook al,

Nikki__ schreef:amosje schreef:ja hij is inderdaad wat klein voor acht weken
vond ik ook al,
Oh hemel.... heb je je verdiept in de kwalen van het ras?
Dat maakt hem zo duur.
Je hebt een ras in huis gehaald dat aanleg heeft voor :
HD/ED, Artrose, epileptische aanvallen...
Ik hoop dat je geluk hebt....
amosje schreef:mijn eerste hond, moet ik dan een hond nemen die me totaal niet aanstaat?
het enige wat ik leuke rassen vind is rottweiler en berner...
ik weet dat je hem beste wekelijks moet kammen, en geef hem puppie brokken opty growth ben nu niet thuis dus kan niet kijken.. hij kent nu al paar commando's en ben van plan hem fatsoenlijk op te leren... hij komt iedere dag bij andere honden voor daar al aan te wennen..
hij is ook zelden alleen er is altijd iemand thuis en ziet continu nieuwe mensen
en qua tumoren e.d zo kan je met iedere hond wel iets aan de hand hebben..

)
Ze doen het er goed op moet ik zeggen 

)
) echt wel vanaf.