Vanmiddag kan wel, maar avond zou ik niet doen. Als mevrouw besluit dat het tijd is voor een wandelingetje van 3 of 4 uur en jij wil inmiddels naar bed.... dat is een nog veel ergere situatie dan vanochtend!
ellepel
Geplaatst: 11-04-10 11:07
zit er dik in dat ze straks bedenkt dat ze weer naar buiten wil later op de dag zou ik niet meer doen,gewoon na 4 uur niet meer. morgen weer een dag toch?
dat is waar. Ik laat haar morgen middag er weer uit. Dan zal ze hopelijk tegen etenstijd weer voor het raam zitten.
Heel heel erg bedankt voor de hulp.
oh_oh
Geplaatst: 11-04-10 11:11
Morgen weer naar buiten doen! En niet voeren voor tijd. Ze zal terug komen om te eten.
Ik was ook helemaal in paniek toen mijn katten voor het eerst naar buiten gingen. Ik ben de hele straat en tuinen door geweest om ze te volgen. Ze komt dus wel terug, ze is aan het ontdekken. dat ze weer terug komt naar jouw tuin is alleen maar positief. Er zijn zoveel indrukken om haar heen om te ontdekken.
Idd niet ´s avonds naar buiten doen de eerste keren.
Maar het is echt heeeeeeel spannend de eerste paar keren.
Heb ongeveer hetzelfde topic als jou gestart een tijdje geleden. Ik heb ook 4 wat wildere katten, en ene is ook ontsnapt. Ze is ondertussen al 3x ontsnapt
Kun je me morgen als je op bokt ben, pb-en? Dan kan ik je wat tips geven en helpen (nu is het zo laat)
Kitty84
Geplaatst: 12-04-10 01:53
Die van ons heeft die geintjes ook, ik weet nu dat ze terug komt, maar in het begin weet je dat niet zeker. Al heb ik haar wel 8 weken binnen gehouden.
Die van mij wilde 's avonds niet naar binnen, toen heeft mw. een nachtje buiten geslapen (was het zat en had zoiets van niet...ok dan blijf je maar lekker buiten).
Ik moest werken dus om 5:00 eruit...en raad eens wie er voor de deur zat te bleren dat ze naar binnen wilde.
Dit heeft zich een paar keer herhaald, nu zorgt ze eigenlijk altijd wel dat ze in de avond naar binnen gaat of in de buurt is. Ik geef haar ook dan pas haar eten (voor de nacht en volgende dag). Werkt voor de kat en mij prima, want als ik nu roep is ze er zo.
vandaag mw weer naar buiten gelaten, al een stuk rustiger dan gister. En na 30 minuutjes stond mw weer voor het raam omdat ze honger had. Super! nu ben ik weer rustig. Bedankt voor de hulp.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 12-04-10 19:35
Fijn dat het zo goed gaat. Heerlijk als er dan zo'n forum is waar je je onrust even kwijt kan en geruststellende adviezen krijgt, toch?