Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Faniek schreef:Jammer dat als je nu nog had kunnen voorkomen 2 dames te nemen toch eigenwijs 2 dames neemt. Ik hoop van harte dat dit dan een verhaal is dat het goed gaat. Overigens koppel je niet door te laten snuffelen, maar ze samen echt op neutraal terrein te zetten.
ruth91 schreef:heb ze gister aan elkaar laten snuffelen op schoot, ze keken niet op of om! vannacht nog in een apart hok gelaten, vandaag weer laten snuffelen, en dan morgen ws samen in een nieuw hok
zijn nu dus ook snachts samen geweest
heb ze ook nog in t binnenhok, gaan binnekort verhuizen en hebben al een groot buitenhok + ren gehaald, ga ze dan eerst alleen overdag met mooi weer buiten laten, en als t idd niet veel kouder wordt snachts dan ook buiten
maar precies per wanneer weet ik nog niet! 
Nell_ schreef:Ik wil ze niet permanent buiten hebben, maar gewoon een paar uurtjes. Vanaf wanneer kan dat?
Eerst had ik gemengd voer, nu krijgt ze een speciale voer voor jonge konijnen. Van die halve maantjes. Weet even het merk niet meer.
. Faniek schreef:Ik vind dat er een beetje makkelijk met konijnen word omgesprongen in dit topic, het zijn ook dieren en ik zou zeggen ga gerust is naar bunnybunch.nl om te zien hoe vaak 2 dames bij elkaar fout gaat en dat mensen er toch 1 weg moeten doen (ja en ook daar staan ook wel een aantal goede verhalen, maar de slechte overheersen).
Ik denk dat sowieso inlezen op http://www.bunnybunch.nl een hele goede stap is voor beiden.

Hoe moeilijk is het om dan toch voor een rammetje te kiezen? Waarom dan toch het risico nemen?